پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۶۳۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
بچه ها ، توصیه می کنیم مثل سازمان مالیات نباشید. سازمانی که به بررسی منشا و میزان درآمد و ثروت ممیزهای خودش کم تفاوت است( ان شاالله که از راه حلال بدست آمده باشد که تقریبا بخش زیادی از مردم می دانند منشا دارایی های برخی از ممیزهای محترم از کجاست). سازمانی که هزار شرکت بزرگ را بنوعی رها کرده و به مالیات ستانی از موارد خرد و در دسترس مثل کارمندان و کارگران چسبیده است. اسم مالیات ستانی از پوزهای در اختیاز فعالان اقتصادی را هم گذاشته جلوگیری از فرار مالیاتی میلیون ها مودی، بابا خجالت بکش. سازمانی که بشکل خجالت آوری توان مالیات ستانی از پایانه های فروش در قالب مالیات بر مصرف را ندارد،سازمانی که توان راه اندازی سامانه اتصال کارخانه،گمرک ، انبار ، توزیع کننده و مصرف کننده نهایی را ندارد. سازمانی که به مالیات ستانی بعنوان نوعی روش کسب درآمد برای دولت برای تامین هزینه های دولت نگاه می کند و از تکلیف های پول جمع شده مالیات کم خبر است. سازمانی که هنوز به رسم قرون وسطی، باج و خراج گیری را با مالیات ستانی اشتباه گرفته است( مواردی مشاهده شده که اخیرا ، ممیز محترم اقدام به ارسال برگه 150 هزار تومانی مالیات از 12 سال قبل کرده و 500 هزار تومان هم طرف را جریمه کرده است). سازمانی که هنوز مالیات ستانی از واسطه ها و دلال ها را بلد نیست. ای لعنت بر هرچه سازمان فشل خیانت کار در کشور،هرچند در این مورد منظورمان هنوز سازمان مالیات نیست.

شعار سال: سبحانیان، معاون سیاست گذاری وزارت اقتصاد و دارایی با کنار نهادن اصول حرفه ای در گزارش دهی در نقش مدیر ملی ،می گوید که ما توانستیم ۲ میلیون مودی مالیاتی جدید شناسایی کنیم. حدود ۲۰ درصد درآمدهای مالیاتی بودجه ۱۴۰۰ رشد کرده است. بیش از ۱۰۰ درصد تحقق درآمدهای مالیاتی در بودجه داشتیم. حدود ۹۰ هزار میلیارد تومان شناسایی فرار مالیاتی داشتیم!

تعداد بازدید : 25
 
چرا کسی ایشان را در خصوص آمارهای جهت دار و تحریف شده زیر سوال نمی برسد ؟ چرا کسی نمی پرسد که به نظام درآوردن پوزهای اصناف و دلال ها نامش ممانعت از فرار مالیاتی نیست، انجام وظایف مغفول مانده توسط خود سازمان امور مالیاتی است.
سازمانی که به بررسی منشا و میزان درآمد و ثروت ممیزهای خودش کم تفاوت است(ان شاالله که از راه حلال بدست آمده باشد که تقریبا بخش زیادی از مردم می دانند منشا دارایی های برخی از ممیزهای محترم از کجاست). سازمانی که هزار شرکت بزرگ را بنوعی رها کرده و به مالیات ستانی از موارد خرد و در دسترس مثل کارمندان و کارگران چسبیده است. اسم مالیات ستانی از پوزهای در اختیاز فعالان اقتصادی را هم گذاشته جلوگیری از فرار مالیاتی میلیون ها مودی، بابا خجالت بکش. سازمانی که بشکل خجالت آوری توان مالیات ستانی از پایانه های فروش در قالب مالیات بر مصرف را ندارد و هنوز به تکلیف قانونی خودش عمل نکرده است،سازمانی که توان راه اندازی سامانه اتصال کارخانه،گمرک ، انبار ، توزیع کننده و مصرف کننده نهایی را ندارد. سازمانی که به مالیات ستانی بعنوان نوعی روش کسب درآمد برای دولت برای تامین هزینه های دولت نگاه می کند و از تکلیف های پول جمع شده مالیات کم خبر است. سازمانی که هنوز به رسم قرون وسطی، باج و خراج گیری را با مالیات ستانی اشتباه گرفته است( مواردی مشاهده شده که اخیرا ، ممیز محترم اقدام به ارسال برگه 150 هزار تومانی مالیات از 12 سال قبل کرده و 500 هزار تومان هم طرف را جریمه کرده است. تا الان اسمت چه بود جناب ابلاغ کننده محترم. شرم ، شرم، شرم).سازمانی که ارسال پیامک برای اطلاع مودی از وضعیت مالیاتی خودش را با ایجاد مزاحمت اشتباه گرفته و بعد از پاسخ مودی به پیامک های ارسالی و درخواست عدم ایجاد مزاحمت ، بشکل کثیفی با ارسال مکرر و مجدد همان پیامک ها مواجه شده و بعد از انتقال موضوع به روابط عمومی سازمان امور مالیاتی، رفته اند که مثلا بعد از دو ماه، بررسی کنند و پاسخگو باشند؟ سازمانی که هنوز مالیات ستانی از واسطه ها و دلال ها را بلد نیست. ای لعنت بر هرچه سازمان فشل خیانت کار در کشور،هرچند در این مورد منظورمان هنوز سازمان مالیات نیست( نظر خوانندگان محترم را نمی دانیم).

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
0
0
موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
0
1
برید زندگی ممیزها رو نگاه کنید. خودتون رو اسکل گیر نیارید. فساد بعضی از ممیزها قطعیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین