پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۸۳۹۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
احسان خاندوزی وزیر اقتصاد بیان داشت که، مذاکرات خوبی بین طرف ایرانی و بانک مرکزی روسیه صورت گرفته و امیدوارم طی دو تا سه ماه آینده شاهد اتصال شبکه بانکی دو کشور و شبکه کارت‌های بانکی شتاب و میر باشد. لازم به توضیح است که خاندوزی چندمین وزیر اقتصاد ایران است که وعده اتصال شبکه شتاب به شبکه میر را می دهد.

شعار سال:احسان خاندوزی وزیر اقتصاد بیان داشت که احتمالا تا سه ماه آینده، شبکه کارت‌های بانکی ایران و روسیه به هم متصل می شوند.وی معتقد است که مذاکرات خوبی بین طرف ایرانی و بانک مرکزی روسیه صورت گرفته و ابراز امیدواری نمود که طی دو تا سه ماه آینده شاهد اتصال شبکه بانکی ایران و روسیه و شبکه کارت‌های بانکی شتاب و میر باشیم.

ابراز امیدواری به اتصال شبکه کارت‌های بانکی ایران و روسیه تا سه ماه آینده

اتصال شبکه کارت‌های بانکی ایران و روسیه سبب سهولت کسب و کار فعالان اقتصادی شده و گردشگران هم می‌توانند از این شبکه بانکی استفاده کنند.

توضیحات تکمیلی خبر: 
 
بر طبق توضیحات دکتر فرزین مدیرعامل محترم بانک ملی در 16 اسفند 1400 ، ایران در روسیه بانکی به‌نام «میربیزنس بانک» دارد که نزدیک به دو دهه از تاسیس آن می گذرد و حدود 100 پرسنل ایرانی و روسی دارد. این بانک، یک بانک صددرصد دولتی و متعلق به بانک ملی ایران است. از جمله شعبات این بانک می‌توان به شعبه شهر آستاراخان، شعبه مستقر در شهر کازان جمهوری تاتارستان و شعبه جمهوری آذربایجان اشاره کرد. علاوه بر این شعبات، دفتر مرکزی این بانک در مسکو قرار داشته و شعبه جدیدی نیز در شهر مسکو در حال ایجاد است. دارایی این بانک حدود ۶۰ میلیارد روبل و سرمایه آن ۹.۶ میلیارد روبل است.از لحاظ جایگاه نیز، رتبه این بانک ایرانی در میان بانک‌های فعال در روسیه از منظر دارایی خالص رتبه ۹۱ و از نظر ارزش سهام، رتبه ۷۶ را داراست. میربیزنس بانک، دارای رتبه bb+ است که رتبه مناسبی بوده و اصطلاحاً جزو بانک‌های خیلی خوب در روسیه به شمار می‌رود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار:۱۸ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۶۹۸۳۲۷، www.entekhab.ir/ سایر منابع .
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
0
0
چرا می گید شبکه کارت های بانکی ایران و روسیه. این کار برای خود ایرانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین