پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۷۴۵
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
طبق شرایط سرویس جدید سبربانک روسیه، انتقال پول به صورت حواله روبلی با پورسانت استاندارد تراکنش‌های بین المللی یک درصد به بانک پاسارگاد ایران ارسال می‌شود.سرویس انتقال پول آخرین اقدام مسکو برای تعمیق همکاری بانکی با ایران در مقابله با تحریم‌های گسترده غرب است که هر دو کشور را هدف قرار می‌دهد.

شعار سال: بانک دولتی "سبر بانک " Sberbank روسیه که بزرگترین بانک روسیه محسوب می‌شود از تاریخ ۷ سپتامبر سرویس جدیدی را راه اندازی کرده که به مشتریان خود امکان انتقال پول به ایران را می‌دهد.

راه اندازی سرویس انتقال پول با ایران از سوی بزرگترین بانک روسیه
این بانک روسی در بیانیه‌ای با اعلام این خبر افزود:" سرویس انتقال پول به ایران یک خدمت جدید است و تقاضا برای آن هنوز ارزیابی نشده است. این سرویس در درجه اول برای گردشگران طراحی شده است. "

در این بیانیه همچنین تاکید شده است که این خدمات می‌تواند هم به نفع "اشخاص حقیقی و هم اشخاص حقوقی" انجام شود.

طبق شرایط سرویس جدید، حواله روبلی با پورسانت استاندارد تراکنش‌های بین المللی یک درصد به بانک پاسارگاد ایران ارسال می‌شود.

سرویس انتقال پول آخرین اقدام مسکو برای تعمیق همکاری بانکی با ایران در مقابله با تحریم‌های گسترده غرب است که هر دو کشور را هدف قرار می‌دهد.

در دسامبر سال گذشته میلادی نیز، بانک "وی تی بی" روسیه به عنوان دومین بانک بزرگ روسیه، سکویی را معرفی کرد که به افراد و شرکت‌ها اجازه می‌دهد وجوه خود را به ایران و از ایران منتقل کنند.

این بانک روسی در هنگام راه اندازی سرویس خود اعلام کرده بود:" ما اولین بانکی هستیم که به دلیل روابط تجاری ایران و روسیه، گسترش همکاری‌های اقتصادی و توسعه گردشگری، نقل و انتقالات مالی به ایران را اجرا می‌کنیم. "

به عنوان بخشی از این همکاری رو به رشد، در ماه می‌امسال، "الویرا نابیولینا" رییس بانک مرکزی روسیه، برای گفتگو با همتای ایرانی خود، محمدرضا فرزین، با تمرکز بر تقویت روابط بین بانک‌های تجاری دو کشور تحریم شده و همچنین افزایش همکاری زیرساخت‌های بانکی دو کشور، به تهران سفر کرد.


سفر رییس بانک مرکزی روسیه به ایران در بهار ۱۴۰۲/ عکس آرشیوی
راه اندازی سرویس انتقال پول با ایران از سوی بزرگترین بانک روسیه

بر اساس آمار‌های رسمی، ارزش کالا‌ها و خدمات مبادله شده ایران و روسیه در سال ۲۰۲۲ با افزایش ۱۵ درصدی به ۴.۶ میلیارد دلار رسیده است و پیش بینی می‌شود روابط اقتصادی دو کشور طی سال‌های آتی همچنان رو به رشد باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲، کدخبر: ۹۰۶۶۱۴، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین