پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۴۷۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
بسیاری از ما به اشتباه الگوبرداری از موفقیت‌ها را در قالب نگاه به خروجی‌ها و دستاورد‌ها دنباله گیری می‌کنیم، غافل از اینکه دستاورد‌ها و خروجی ها، معلول و محصول فرآیند‌ها و اقدامات گذشته است. شرکت میدکو بعنوان سومین شرکت بزرگ کشور، موفقیت خود را در سه واژه ایمان، عمل صالح و صبر خلاصه کرده است. واقعیاتی که در قالب سه واژه بعد از چهارده سال، از زبان دکتر علی اصغر پورمند، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) در دانشگاه خاتم، بیان شد.
شعار سال: ثروت آفرینی با دستیابی صرف به ثروت تفاوت دارد. ثروت آفرینی نیازمند کار متعهدانه، ایمان به اهداف، ساخت شکنی خلاقانه و گذر از هسته‌های سخت است. باید اخلاق یا توان دیدن دیگران را سرلوحه امور قرار داد.

آنچه که امروز بعنوان شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) می‌بینم و بعنوان سومین شرکت بزرگ بورسی کشور می‌شناسیم، ثمره نوعی روش بینی در چهارده سال پیش و جنگ اراده‌ها و جهادی مقدس بود که صدر تا ذیل شرکت مشغول بدان شدند.

علی اصغر پورمند، مدیرعامل این مجموعه معظم، زحمات چهارده ساله تیم فعال در میدکو و موفقیت آنان را در سه واژه ایمان، عمل صالح و صبر می‌بیند.
تعداد بازدید : 9
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی می متالز
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین