پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۶۵۳
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و در سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها"با حمایت بانک پاسارگاد، طرح‌های شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) با مجموع سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومان توسط رییس جمهور افتتاح خواهد شد.
شعار سال: در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و در سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها"با حمایت بانک پاسارگاد، طرح‌های شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) با مجموع سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومان توسط رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

این طرح‌ها شامل پروژه فولاد زرند به ظرفیت سالانه ۱.۷ میلیون تن شمش فولادی، کاتد مس شهر بابک به ظرفیت سالانه ۵۰ هزار تن به روش باکتریا تانک لیجینگ برای نخستین بار در دنیا، تجهیز ناوگان عملیات معدنی با ظرفیت ۱۰۰ میلیون تن در سال، مجتمع تولید آهک و دولومیت با ظرفیت ۴۰۰ هزار تن در سال، خنک‌سازی کک متالورژیِ به روش خشک با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در سال برای نخستین بار در کشور با مجموع ارزش سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومان می‌باشد.

مجموع این طرح‌ها منجر به ایجاد ۴۱۵۰ فرصت شغلی مستقیم توسط بخش خصوصی با بیش از ۱.۵ میلیون نفر سهامدار به صورت مستقیم و غیر مستقیم از طریق بازار بورس و ترکیب توانمندی‌های فنی و مالی شده است که توسط رییس جمهور افتتاح خواهد شد.
تعداد بازدید : 9
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری معدن نیوز، تاریخ انتشار:۱۵ تیر ۱۴۰۰، کدخبر:۶۱۵۷۴۰، www.madannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین