پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۶۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
حساب دیجیتال کودک و نوجوان بانک پاسارگاد (زیپاد) به‌عنوان محصول برتر بانکی جشنواره دکتر نوربخش پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی معرفی شد و رتبه دوم را به خود اختصاص داد. لازم به توضیح است که بانک پاسارگاد تمرکز خاصی روی آشناسازی دانش آموزان با نظام بانکی و پولی بخرج داده و بعنوان بانکی پیشرو در این حوزه محسوب می شود.

شعار سال : در مراسم اختتامیه نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در بخش جشنواره دکتر نوربخش که با حضور مدیران بانک‌ها، کارشناسان و فعالان نظام بانکی کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد، از میان محصولات بررسی‌شده توسط هیأت داوران جشنواره، حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد (زیپاد)، به عنوان محصول برگزیده بانکی این جشنواره معرفی شد و رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

زیپاد اپلیکیشن برگزیده بانکی در جشنواره دکتر نوربخش

انتخاب بانک‌های برتر نوآور یکی از فعالیت‌های جنبی همایش‌ سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است که از اولین دوره برگزاری تاکنون با رعایت سه معیار نوآورانه‌بودن، کاربردی بودن و سودآوری بالقوه در دستور کار همایش قرار گرفته است. بر این اساس در سال 1401؛ محصول «زیپاد» از بانک پاسارگاد موفق به کسب رتبه دوم در بخش محصول برتر بانکی این جشنواره شد. گفتنی است همزمان با کسب این عنوان توسط بانک پاسارگاد، محصول زیپاد در مراسمی با حضور تعدادی از دانش‌آموزان به فرزندان عزیز کشورمان معرفی شد.
این بانک با هدف ایجاد نوآوری در خدمات مالی ویژه افراد زیر 18 سال و افزایش سطح سواد مالی فرزندان ایران، اپلیکیشن زیپاد را با امکان ارائه خدمات مالی و بانکی متنوع همچون ایجاد حساب به صورت آنلاین توسط والدین، ایجاد قلک‌های مجازی ویژه، انتخاب حساب‌های بانکی با طرح‌ها و تسهیلات متنوع و کاربردی، مدیریت پول توجیبی فرزندان و ارائه کارت بانکی اختصاصی کودک و نوجوان (زی‌کارت) به بازار معرفی کرده است. زی‌کارت به نام خود فرزند صادر شده و کودک یا نوجوان با دریافت این کارت، از خدمات حضوری بانکی مانند دریافت وجه، خریدهای حضوری و دریافت خدمات متنوع بانکی با استفاده از دستگاه خودپرداز بهره‌مند می‌شود.

زیپاد اپلیکیشن برگزیده بانکی در جشنواره دکتر نوربخش

نکته جالب توجه این است که والدین با نصب اپلیکیشن زیپاد می‌توانند از امکانات نظارتی و آموزشی این حساب دیجیتال بهره‌مند شوند. در واقع حساب دیجیتال کودک و نوجوان، نگرانی و دغدغه‌های والدین را در زمینه‌هایی از جمله نحوه خرج‌کردن پول مرتفع کرده و امکانات نظارتی مانند بررسی تراکنش‌های کودک یا نوجوان در هر لحظه، تعیین سقف برای برداشت و انتقال وجه یا خرید را در اختیار پدر و مادرها قرار داده است.

دانلود اپلیکیشن زیپاد از مسیر‌های زیر قابل انجام است:

کافه بازار: https://cafebazaar.ir/app/ir.zypod.app
مایکت: https://myket.ir/app/ir.zypod.app
سایت کیدزی: https://kidzy.land/digital-account

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از روابط عمومی بانک پاسارگاد

اخبار مرتبط
برچسب ها: حساب دیجیتال کودک و نوجوان بانک پاسارگاد ، زیپاد چیست ، از زیپاد چه می دانید ، زیپاد کجاست ، نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت ، اختتامیه نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت ، همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت ، جشنواره دکتر نوربخش ، سه معیار نوآورانه‌بودن کاربردی بودن و سودآوری بالقوه ، زیپاد بانک پاسارگاد ، معرفی زیپاد بانک پاسارگاد به دانش آموران ، خدمات مالی ویژه افراد زیر 18 سال ، خدمات مالی ویژه افراد زیر 18 سال در بانک پاسارگاد ، مدیریت پول توجیبی فرزندان ، مدیریت پول توجیبی فرزندان در زیپاد پاسار ، کارت بانکی اختصاصی کودک و نوجوان یا زی‌کارت ، زی کارت چیست ، زی کارت پاسارگاد ، کیپاد یا کیف پول همراه پاسارگاد ، کیپاد پاسارگاد ، پی‌پاد یا اپلیکیشن پرداخت قبوض بانک پاسارگاد ، پی پاد پاسارگاد ، نصب اپلیکیشن زیپاد ، دانلود اپلیکیشن زی پاد ، دانلود اپلیکیشن زیپاد ، دانلود زیپاد از کافه بازار ، دانلود زیپاد از مایکت ، دانلود زیپاد از سایت کیدزی
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
0
0
برام جالب بود اسم گذاری شون زیپاد ، خدمات مالی ویژه افراد زیر 18 سال بانک پاسارگاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین