پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان دولت کشورش را به تدوین طرحی برای ترور یا انتقالش به زندان متهم کرد. عمران خان در یک گفتگوی تلوزیونی گفت: «دولت برای اجرای این طرح در هنگام انتقالم از لاهور به اسلام آباد تلاش می‌کرد.»

شعار سال: عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: «دولت برای اجرای این طرح در هنگام انتقالم از لاهور به اسلام آباد تلاش می‌کرد.»

وی با اشاره به این که دولت برای بازداشت و انتقالش به زندانی در منطقه بلوچستان تلاش می‌کرد، افزود: مقامات امنیتی در اسلام آباد همانند مجرم با من رفتار می‌کردند.

عمران خان با بیان اینکه که پلیس اسلام آباد شنبه گذشته تلاش می‌کرد او را از رسیدن به دادگاه منع کند تا پس از آن نقشه قتل یا بازداشتش را توجیه کند، افزود که، اما او هرگز اتومبیلش را ترک نکرد در حالی که پلیس به کاروان و هوادارانش گاز اشک آور پرتاب می‌کرد.

نخست وزیر سابق پاکستان در ادامه با تاکید بر اینکه حضور در دادگاه بدوی اسلام آباد را رد نکرده و به آن متعهد بوده است، بیان کرد که سخنان پلیس درباره مصادره سلاح، مهمات و بمب از منزلش «کذب» است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار:۲۹ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۵۴۴۴۹۰، fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین