پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تعریف نشدن پروژه های اقتصادی برای سه شهرستان چُرام، لِنده و مارگون در سفر دوم هیات دولت و رئیس جمهور به این استان اظهار تاسف و نگرانی کرد.

شعارسال: "سیداحسان عسکری" در نشست بررسی پروژه‌های اقتصادی سفر دوم هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: شهرستان‌های چُرام، لِنده و مارگون در سفر ریاست جمهوری از قلم افتاده‌اند و پروژه خاصی در این شهرستان‌ها در نظر گرفته نشده که باید برای آن‌ها پروژه اقتصادی تعریف شود.

عدم تعریف پروژه های اقتصادی جهت سه شهرستان چرام ، لنده و مارگون در جریان سفر استانی رئیس جمهور

وی گفت: در سفر دوم هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد برای این سه شهرستان، پروژه‌های اقتصادی تعریف نشده و این درحالیست که پروژه‌های عُمرانی معیشت نمی‌آورد، اما پروژه‌های اقتصادی و زیرساختی برای مردم و ساکنان این شهرستان ها، معیشت و نان بدنبال دارد.

عسکری تاکیدکرد که برای این شهرستان‌ها باید در کوتاهترین زمان ممکن پروژه اقتصادی تعریف و این موضوع جدی گرفته شود.

"علی معتمدی‌پور " رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به معاون اقتصادی استاندار گفت: این سازمان، سردخانه‌ای را در حوزه شهرستان مارگون بعنوان پروژه اقتصادی تعریف کرده است.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 17فروردین1402، کدخبر: 1345449،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین