پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۲۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۹
دومین روز از دهه پر فروغ فجر در شهرستان لنده فرصتی برای افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی در شهرستان لنده بود که با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اعتباری افزون بر 33 میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح شده است.

شعارسال: دومین روز از دهه پر فروغ فجر فرصتی برای افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان لنده بوده است که با حضور عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد صورت گرفت.

در این آئین ابتدا سه پروژه برق شهرستان لنده: فاز اول اصلاح و توسعه شبکه برق روستای ایدنک، توسعه شبکه شهری و نصب ترانسفورماتور در سطح شهرلنده، فاز دوم برق رسانی به روستای گرده کلات با اعتباری افزون بر 750میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

پس از افتتاح این پروژه مسئولان با حضو ردر گلزار شهدای روستای ایدنک با شهدای این روستا تجدید میثاق کردند.

در ادامه نیز آئین کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی روستای ایدنک با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت و اهدایی نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با حضور مسئولان کلنگ زنی شد که فرصت خوبی برای تفریحات و سرگرمی جوانان روستای ایدنک با افتتاح این زمین فراهم خواهدشد.

پس از کلنگ زنی زمین چمن روستای ایدنک مسئولان با حضور در مدرسه پروین اعتصامی کلنگ ساخت مدرسه مشارکتی شش کلاسه پروین اعتصامی لنده را به زمین زدند.

مدرسه ابتدایی پروین اعتصامی با زیر بنای 1180متر مربع با اعتباری افزون بر14میلیارد ریال با مشارکت بنیاد علوی ساخته خواهدشد.

این مدرسه به نیابت از 65کلاس درس شهرستان لنده برابر تفاهم نامه بنیاد علوی ساخته خواهند شد که سهم بنیاد علوی 50میلیارد ریال خواهد بود.

پس از کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه لنده مسئولان استانی وشهرستانی با حضور در مجموعه ورزشی شهرستان لنده پروژه های ورزشی این مجموعه شامل چمن مصنوعی، سکوهای ورزشی و رنگ آمیزی سالن های ورزشی را با اعتباری افزون بر هشت میلیارد و 500میلیون ریال را افتتاح و به بهره برداری رساندند.

در این مراسم عزیز فیلی با قرار گرفتن پشت توپ اولین گل افتخار و افتتاح این چمن را رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده زد که مورد تشویق حاضرین قرار گرفت سپس از قیمت های مختلف این مجموعه ورزشی بازدید کرد.

در ادامه طرح های افتتاحی یک واحدکسب و کار کمیته امداد امام خمینی(ره) به نمایندگی از 173طرح با اعتباری افزون بر سی و چهار میلیاردو هفتاد میلیون ریال با با اشتغالزایی 170نفر افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

در ادامه افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان لنده، عزیز فیلی با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای شیتاب همراه با عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بزرگ در مجلس، مدیرکل شرکت گاز و فرماندار و مسئولان شهرستانی و استانی پروژه گازرسانی به شش روستای بخش موگرمون با اعتباری افزون بر 9میلیاردو 531میلیون ریال با عملیات گاز رسانی به 250خانوار با جمعیتی بالغ بر 1025نفر به بهره برداری رسید.

نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ ، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: این پروژه عظیم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

عدل هاشمی پور عنوان کرد: پیوسته در کمیسیون انرژی پیگیری انجام هرچه سریع تر این نعمت به مردم بودم و لازم می دانم از همکاری های همه جانبه مهندس زنگنه و اقدامات ارزشمند شرکت گاز استان سپاسگزاری نمایم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، زحمات بنیاد مستضعفان کشور در جهت محرومیت زدایی شهرستان لنده را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: در جلسه حضوری به مهندس سعیدی کیا عرض کردم احداث سریع تر پل روستای موگرمون و تکمیل مدرسه 6 کلاسه دم تنگ لنده را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

سردار هاشمی پور از حسن نیت مهندس زنگنه در واگذاری 10 هزار انشعاب رایگان به مناطق در حال گازکشی حوزه انتخابیه تقدیر کرد و گفت: شرکت گاز استان برنامه نصب علمک و کنتور را به صورت جدی در دستور کار قرار دهد و مردم هم نسبت به گازکشی منازل خود اقدام کنند.

در این مراسم عزیز فیلی یکی از مهمترین خدمات 40ساله انقلاب اسلامی را گازرسانی به روستاها دانست و گفت: امروز وضعیت گازرسانی به روستاهای در سطح استان به هیچ وجه ممکن قابل قیاس با زمان ستیم شاهی نیست چرا که در چهل سال گذشته به خوبی می توان تلاش و خدمات ارزنده نظام را به خصوص در حوزه گازرسانی مشاهده کرد.

وی افزود: امروز بیش از 63درصد روستاهای شهرستان لنده از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که امیدواریم تا پایان این دولت این امار به 100درصد برسد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: بیش از 50درصد مساحت استان در کهگیلویه بزرگ نهفته است که می طلبد همت و تلاش مسئولان در راستای توسعه و رفع محرومیت این شهرستان چند برابر شود.

وی تاکیدکرد: پروژه گاز رسانی به روستاهای شهرستان لنده یک حرکت زیبا و هدیه نظام در آستانه جله عزت است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: سردار هاشمی یک نیروی ارزشمند و یک ظرفت بالقوه برای این شهرستان و کل استان است که باید از این پتانسیل و ظرفیت نهایت استفاده را در جهت خدمت به مردم کرد.

گفتنی است به دلیل کمبود وقت کافی برخی از پروژه های اقتصادی افتتاح نشده است که فردا با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح خواهند شد.

تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

















































































شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری  صبح زاگرس، تاریخ انتشار:14 بهمن 1397 ، کدخبر: 115288 www.sobhezagros.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
انشاله این طرح ها برای بهبود اوضاع زندگی و بیکاری مردم موثر باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین