پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
فواد ایزدی، فعال سیاسی نزدیک به دولت: در فتنه اخیر عده‌ای با ظاهرِ سخنان دینی، مفاهیمی را القا کردند که در جهت تقویت اهداف غرب و تضعیف گفتمان انقلاب اسلامی بود و به علت همین ظاهر مذهبی این حرف‌ها قابل پذیرش‌تر بود. پس باید دقت داشته باشیم که این روش جدید است که برای ضربه به اسلام از ظاهر اسلامی باید بهره برد.

شعارسال: فواد ایزدی، مدرس بین الملل دانشگاه تهران و فعال سیاسی نزدیک به دولت در حاشیه نمایشگاه قرآن گفت: در این چهل و چندسال مقامات آمریکایی با اخذ سیاست‌های مختلفی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی با هدف سرنگونی این نظام حرکت کرده‌اند. بسیاری از روش‌های مورد استفاده جبهه آمریکایی با شکست مواجه شده است، فلذا آن‌ها در پی یافتن راه جدیدی برای سرنگونی جمهوری اسلامی هستند.


آمریکایی ها در پی یافتن راه جدیدی برای سرنگونی جمهوری اسلامی هستند 

فواد ایزدی فعال اصولگرا گفت: آنان به خوبی به این مسئله پی‌برده‌اند که بخشی از مردم ایران مذهبی هستند و با روش‌های مرسوم مثل تبلیغات ماهواره‌ای، رسانه، و... نمی‌توان آن‌ها را از مذهب جدا کرد. پس سعی کردند در راه جدید خود از نقاب مذهب برای پیشبرد سیاست‌های خود استفاده کنند. چرا که باید آن قشر مذهبی را به سمت خود بکشند و این تنها از راه مذهبی جوابگو است و الا طیف دینمدار چندان به سخن غیر مذهبی‌ها توجه ندارند.

ایزدی ادامه داد: به طور مثال در فتنه اخیر عده‌ای با ظاهرِ سخنان دینی، مفاهیمی را القا کردند که در جهت تقویت اهداف غرب و تضعیف گفتمان انقلاب اسلامی بود و به علت همین ظاهر مذهبی این حرف‌ها قابل پذیرش‌تر بود. پس باید دقت داشته باشیم که این روش جدید است که برای ضربه به اسلام از ظاهر اسلامی باید بهره برد.

این استاد مطالعات آمریکا اشاره داشت: امام خمینی (ره) به خوبی سالیان قبل گفتند که ما دو نوع اسلام داریم یک اسلام آمریکایی و دو اسلام ناب محمدی، آمریکا از قرآنی که از آن اسلام محمدی بیرون بیاید می‌ترسد.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیده بان ایران، تاریخ انتشار : 17فروردین1402، کدخبر: 152612، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین