پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۷۲۳
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
امروزه با ورود فضای مجازی به زندگی انسان ها، افرادی هستند که با نشان دادن فضاها و چهره های دروغین خود، سعی در جذب فالوئر و کسب درآمد از این فضا را دارند. افرادی که با فیلترهای مختلف چهره واقعی خود را هم نشان نمی دهند و از زندگی دروغین خود برای دیگران فیلم و استوری می گیرند و منتشر می کنند. چه بسا افراد کم تجربه ای که با دیدن این چهره های بدون چروک با گونه های زیبا و پوست بدون چروک، با خانه ای سانتی مانتال و غذاهای خوش آب و رنگ و روابط فریبنده ، از زندگی واقعی خود ناامید شوند و یاس و دلسردی را تجربه کنند. در حالی که اگر با دروغ های فضای مجازی آشنا باشیم می فهمیم که فقط زندگی واقعی واقعی است.فریب‌های فضای مجازی را نخور. در فضای مجازی به چشمانت هم اعتماد نکن. دنیای واقعی همین جایی است که خودت زندگی می‌کنی.

شعار سال: فریب‌های فضای مجازی را نخور. در فضای مجازی به چشمانت هم اعتماد نکن. دنیای واقعی همین جایی است که خودت زندگی می‌کنی.

تعداد بازدید : 115

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت عصر ترکیه، تاریخ انتشار:۲۳ فروردین ۱۴۰۲، کدخبر: ۹۰۴۶، asrturkiye.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین