پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۸۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
رضا پهلوی به دیدار دشمن قسم خورده کشور یعنی کشور اسرائیل و شخص نتانیاهو رفته است. ادعا داشته که حامل پیام صلح و دوستی و تبادل تجربه در خصوص مدیریت آب برای ایران است. ما در خصوص نیات پشت پرده و تقاضای دریافت کمک مالی صحبتی نداریم، هرچند این سفر جنبه رسمی نداشت اما بچه جان، حداقل یک مشورت کوچک درباره آداب دیپلماتیک جهت چنین نشست هایی می گرفتی و با هیجان و پنجه باز صحبت نمی کردی. فکر نکردی که از قصد برایت موقعیت چینی کرده اند تا از تصاویر آن در شرایط مورد نیازشان، استفاده ابزاری کنند؟ توصیه می کنیم بدلیل حجم بالای کم اطلاعی ها و عدم اشرافیت ها، بیش از این خودت را بازی ندهی و کنار بکشی. حال خود دانی.

شعارسال: رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع ساعاتی پیش با استقبال وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی وارد سرزمین‌های اشغالی شد و در بدو ورود با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «گیلاه گملیئل» وزیر اطلاعات این رژیم دیدار کرد.
گندکار آنقدر بالا گرفته است که نیرو‌های اپوزیسیون و ضد جمهوری اسلامی هم بر این دیدار نقد وارد نموده و ایرادات زیادی را از جهت محل غیر رسمی دیدار و شیوه صحبت کردن هیجانی و پنجه باز رضا پهلوی، وارد دانسته اند. قضاوت با شما.

آبروی ما را بردی شاهزاده پهلوی،حداقل اشرافیت بر آداب دیپلماتیک هم نداشتی!

نتانیاهو در این دیدار از الگوی پلیس خوب و بد استفاده کرده است. وزیر اطلاعات با گرمی زیاد به استقبال رضا پهلوی در فرودگاه می رود و نتانیاهو با قیافه ای جدی در محیطی غیر رسمی با او دیدار می کند. افراد اگاه به اداب دیپلماتیک، خوب می دانند از چه تکنیکی صحبت می کنیم.

تعداد بازدید : 9
 
این اتفاق در زمانی می‌افتد که رژیم صهیونیستی در پی اختلافات داخلی احزاب و مقامات این رژیم، بیش از هر زمان دیگری در بحران به سر می‌برد و اعتراضات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو نیز طی هفته‌های اخیر ابعاد گسترده‌تری پیدا کرده و نیازمندی به طراحی یک سیرک برای انحراف افکار عمومی وجود دارد و چه رویدادی کم هزینه تر از دیدار با رضا پهلوی .
 
فرزند شاه مخلوع اولین عکس یادگاری رسمی خود با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اولین سفر خود به فلسطین اشغالی را در مکان نامشخصی انداخته که در آن وجود دو سطل بزرگ زباله خودنمایی می‌کند.چیزی شبیه یک درمانگاه یا اتاق معاینه پزشکی.
 
آبروی ما را بردی شاهزاده پهلوی،حداقل اشرافیت بر آداب دیپلماتیک هم نداشتی!
 
رضا پهلوی پس از دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم یادبود هولوکاست ادعایی یهودیان نیز شرکت کرد که در عکسی که از این مراسم منتشر شد نیز آنچه بیش از هر چیز جلب توجه می‌کرد، حضور او -نه در صف اول- که در صفوف میانی شرکت‌کنندگان بود.
 
آبروی ما را بردی شاهزاده پهلوی،حداقل اشرافیت بر آداب دیپلماتیک هم نداشتی!
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین