پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۰۹۶
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
غلامعلی رجایی با انتشار عکسی که از آن به استخر فرح یاد می‌شود، به تاریخچه آن پرداخت و یادآورشد اصل این داستان دروغ است و برمبنای این دروغ قصه پردازی‌ها شده است. امروز با انتشار این عکس افشا می‌کنم اینکه اساسا این استخر کوچک در گوشه‌ای از کاخ سعدآباد که هاشمی هفته‌ای دوبار به آن مراجعه داشته اساسا در زمان طاغوت وجود خارجی نداشته چه برسد به اینکه استخر اختصاصی فرح باشد!

شعار سال:غلامعلی رجایی با انتشار عکسی که از آن به استخر فرح یاد می‌شود، به تاریخچه آن پرداخت و یادآورشد اصل این داستان دروغ است و برمبنای این دروغ قصه پردازی‌ها شده است.


استخر فرح کجاست؟ + عکس

وی در کانال اختصاصی اش نوشته است:

نکته‌ای که برای اولین بار من برای رسوایی دروغگویان مدعی اصولگرایی امروز با انتشار این عکس افشا می‌کنم اینکه اساسا این استخر کوچک درگوشه‌ای از کاخ سعدآباد که هاشمی هفته‌ای دوبار به آن مراجعه داشته اساسا در زمان طاغوت وجود خارجی نداشته چه برسد به اینکه استخر اختصاصی فرح باشد!

اما ماجرای این محوطه تبدیل به استخر شده هم شنیدنی است که من از قول دکترغلامرضاجوادی که اجراکننده این طرح بوده نقل می‌کنم.

ایشان درهمان روز‌های درگذشت هاشمی به من می‌گفت آقای هاشمی از استخری که در ریاست جمهوری بود استفاده می‌کرد بعد از اینکه احمدی نژاد رییس جمهور شد عملا دسترسی آقای هاشمی به آنجا مشکل شد و ما این محوطه کوچک را در سعدآبادآماده کردیم.

عمادنوه آقای هاشمی هم می‌گفت مردم از پشت این محوطه استخر شده رد می‌شدند و نمی دانستندحاج آقا پشت این دیوار مشغول شناست. عماد می گفت اگر کسی از پشت دیوار سنگی پرت می‌کرد به سقف این محوطه می‌افتاد!

وی افزوده است:

اینقدرجاعلان این خبردروغ کوتاه عقلندکه با ساخت این خبر دروغ و پخش آن فکر می کنند استخر فرح از استخر شاه جدا بوده! و لابد فرح اینقدر زورش به شاه نمی‌رسیده که بتواند در استخر او شنا کند ولذا در گوشه‌ای از کاخ سعدآباد دستور داده برایش استخر اختصاصی بسازند!

 مشاور هاشمی:هاشمی در «استخر فرح» فوت نکرد

غلامعلی رجایی در واپسین سال‌های عمر مرحوم هاشمی رفسنجانی مشاور و با او محشور بوده است. او مجموعه خاطرات و تحقیقات خود در مورد رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت را در کتاب «سرو همیشه ایستاده» گردآوری و منتشر کرده است. در سالگرد درگذشت هاشمی با رجایی در مورد یادمانده‌ها و دیدگاه‌های هاشمی به گفتگو نشستیم.

بخش اول: هاشمی می‌گفت احمدی نژاد شبیه «اوس مهدی» است

هاشمی نگران تمامیت ارضی کشور بود/ فیلم «فیلم آشغال‌های دوست‌داشتنی را به هاشمی دادم برد خانه و دید/احمدی‌نژاد، رییس ستاد انتخاباتی هاشمی بود/ هاشمی معتقد بود در سال ۸۴، دور دوم هم رای آورده/ هاشمی می‌گفت احمدی‌نژاد شبیه «اوس مهدی» است؛ موتور کشور را پیاده کرده، ولی بلد نیست ببندد!

تعداد بازدید : 6

بخش دوم: هاشمی گفت افراطی‌ها ویروس هستند

احمدی‌نژاد دستور داده بود خارجی‌ها را به ملاقات هاشمی نبرند/ ملاقات‌کنندگان هاشمی را از شهرستان تهدید می‌کردند و بر می‌گرداندند/ حتی نگهبانان مجمع به ملاقات‌کنندگان می‌گفتند چرا آمدید؟! / آقای نهاوندیان از دفتر ریاست جمهوری به روزنامه «ایران» زنگ زده بود که عکس هاشمی را حذف کنند/ روحانی در جلسات مجمع، یک خط در میان شرکت می‌کرد و از هاشمی حرف‌شنوی نداشت.

تعداد بازدید : 4

بخش سوم: هاشمی در استخر فرح فوت نکرد

هاشمی روز آخر، پله‌ها را تا بالا دوید/ هاشمی شناگر ماهری بود و بهار همان سال، در دریا زمان زیادی شنا کرد/ استخری که هاشمی در آن فوت کرد را محسن هاشمی سال ۷۷ درست کرد/ هاشمی در آب و پیش از رسیدن به بیمارستان فوت کرده بود/ روحانی اجازه نداد پرونده مرگ هاشمی بایگانی شود.

تعداد بازدید : 4

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تابناک، تاریخ انتشار: ۰۵ شهریور ۱۳۹۷، کدخبر: ۱۹۸۱۴۲، www.tabnak.ir/ و سایت فرازدیلی، کدخبر:۴۹۶۳۹

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین