پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۹۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان تا جای ممکن بشکل جامع دیده شده و دارای بخش های عینک سازی، بینای سنجی، پزشک عمومی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، جراحی، گوش، حلق و بینی، تست ورزش، رادوگرافی، تزریقات و پانسمان است.
شعار سال:  منوچهر حبیبی عصر شنبه در مراسم افتتاح درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان قزوین گفت: انسان محور توسعه است و معلم با تربیت انسان ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت علمی و اخلاق جامعه دارد.

وی افزود: معلمان به دلیل جایگاه برجسته ای که دارند نباید هیچ دغدغه ای جز تدریس داشته باشند اما مشکلات زیاد است و همه باید تلاش کنیم با وجود تنگنای مالی حمایت خود را از فرهنگیان دریغ نکنیم.

حبیبی تصریح کرد: یکی از دغدغه های فرهنگیان تامین هزینه های درمانی بویژه در موارد خاص است و در این راستا داشتن درمانگاه شبانه روزی می تواند بخشی از نگرانی های خانواده فرهنگیان را برطرف کند.


معاون عمرانی استانداری قزوین اظهارداشت: باید شاهد روزی باشیم که معلمان هیچ دغدغه معیشت و درمان و رفاه نداشته باشند تا همه تمرکز خود را بر روی تعلیم و تربیت فرزندانمان معطوف کنند و تا آن روز باید از همه ظرفیت ها برای تامین نیازها استفاده کنیم.

* کمبود ۱۸۰۰ تخت بیمارستانی دراستان قزوین:

حبیبی یادآورشد، سرانه تخت در شرایط استاندارد باید برای هر ۱۰۰۰ نفر حدود ۲.۶ تخت باشد که در کشورمان ۱.۶ تخت است اما در قزوین این سرانه ۹ دهم است که این کمبود باید جبران شود.

وی اضافه کرد: در شرایطی که در استان به ۳ هزار تخت نیاز داریم در حال حاضر ۱۲۰۰ تخت در مراکز درمانی موجود است و کمبود ما بیش از ۱۸۰۰ تخت است که باید تامین شود.


حبیبی اظهارداشت: برای ساخت یک بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی مطالعات لازم انجام شده و یک قطعه زمین به مساحت ۱۰ هکتار پیش بینی شده که با ساخت آن بخش زیادی از مشکلات برطرف می شود.

وی اضافه کرد: یک بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی در شهر الوند با همکاری شورا و شهرداری این شهر در حال تجهیز است و در شهر محمدیه نیز ۲۷ تخت آماده خواهد شد تا به نیازهای مردم پاسخ داده شود.

درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان قزوین با ۱۰ میلیارد ریال در سه طبقه امروز افتتاح شد و به بهره برداری رسید. این درمانگاه شبانه روزی ، دارای بخش های پزشک عمومی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، جراحی، گوش، حلق و بینی، تست ورزش، عینک سازی، بینای سنجی، رادوگرافی، تزریقات و پانسمان است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 3658488، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین