پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
سخنگوی قوه قضائیه در مورد پرونده حمله چند ماه قبل به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران گفت که مقامات قضائی، سیاسی و امنیتی کشور از ابتدا همواره تاکید کردند که با عامل اصلی این حمله یا افراد دیگری که نقش داشتند، برخورد قاطع و قانونی شود. این پرونده همچنان همان یک متهم را دارد. ابعاد مختلف پرونده حمله به سفارت جمهوری آذربایجان مشخص و تحقیقات تمام شده است. پرونده می‌تواند با همکاری و معاضدت تکمیلی دولت آذربایجان در بعد خارجی آن، به اتخاذ تصمیم نهایی قضایی منجر شود.

شعارسال: سخنگوی قوه قضائیه درباره اقدامات قوه قضاییه در خصوص حمله به سفارت کشور آذربایجان گفت: متاسفانه حمله‌ای که در بهمن سال گذشته به سفارت آذربایجان در تهران شد، حادثه‌ای غیر قابل دفاع و تلخ و ناگوار و مخل روابط دوستانه دو کشور بوده است.

اتمام تحقیقات در مورد حمله به سفارت آذربایجان، با یک متهم

نگاه و نیت کشور و قوه قضاییه این است و از این رو مقامات قضایی و امنیتی و سیاسی بر این موضوع تاکید داشتند که با عامل اصلی این حمله یا هر فردی که نقش داشته بدون اغماض برخورد قاطع و شدید و قانونی می‌شود. پس از تحقیقات گسترده در نقطه‌ای هستیم ابعاد مختلف پرونده مشخص شده و تحقیقات به اتمام رسیده است.

پرونده با همکاری دولت آذربایجان به اتخاذ تصمیم نهایی منجر خواهد شد. اطمینان می‌دهیم که قوه قضاییه با هر کسی که بخواهد امنیت داخلی کشور را مخدوش کند برخورد عبرت آموز و بازدارنده دارد.

وی درباره اینکه پرونده همان یک متهم را دارد گفت: بله البته در رابطه با متهمان دیگر تحقیقات انجام می‌شود.

تعداد بازدید : 8

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار: 13تیر1402، کدخبر: 3981983، donya-e-eqtesad.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین