پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۶۹۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
روزنامه دولت نوشت: بررسی‌های مراکز افکارسنجی نشان‌دهنده تضعیف جایگاه مجلس بواسطه رفتار برخی از نمایندگان در میان مردم است، تا جایی که بسیاری از ایرانیان حتی نام رئیس مجلس را هم نمی‌دانند. آسیبی که به راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت. بار‌ها و بار‌ها تذکر داده بودیم که مشارکت سیاسی از راه تجویز بنیادگرایی و رفتار‌های بنیادگرایانه حاصل و حادث نشده و جز منافق پروری و پوپولیست گرایی ثمر دیگری ندارد. آنچه مهم است، پرورش اخلاقی- فرهنگی-معنوی مردم برای توانمندی برای برعهده گیری عاقلانه مسئولیت‌ها است. این پرورش تعهد می‌اورد و انسان ریشه دار و نه لمپن، تحول جامعه می‌دهد. با این پرورش می‌توان انتظار تمدن سازی و تعهدات موعودگرایانه داشت.

شعار سال: روزنامه دولت نوشت: بررسی‌های مراکز افکارسنجی نشان‌دهنده تضعیف جایگاه مجلس بواسطه رفتار برخی از نمایندگان در میان مردم است، تا جایی که بسیاری از ایرانیان حتی نام رئیس مجلس را هم نمی‌دانند.

نیمی از ایرانی‌ها رئیس مجلس را نمی‌شناسند! + سلام بر مشارکت سیاسی
روزنامه ایران نوشت: براساس یک نظرسنجی معتبر بیش از ۵۳ درصد مردم گفته‌اند که اسم رئیس مجلس را نمی‌دانند!

همچنین در پاسخ به پرسش درباره رضایت از مجلس، بیش از ۶۸ درصد مردم گفته‌اند اصلاً از مجلس رضایت ندارند یا کم رضایت دارند. هرچند ۱۲ درصد هم اعلام کرده‌اند که به مقدار زیاد و خیلی زیاد از مجلس رضایت دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۷۷۵۷۷۴، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین