پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۸۴۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان درباره نامه ارسالی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان برای عدم ارائه خدمات درمانی به بی‌حجاب‌ها واکنش نشان داد. در همین رابطه محمدتقی آشوبی ، حفظ و ارتقای سلامت مردم را اولویت نخست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست و گفت که دانشگاه علوم پزشکی در مرتبه نخست، فارغ از دین، رنگ، نژاد و جغرافیا، وظیفه تأمین، حفظ و ارتقای نظام سلامت مردم و همچنین تربیت دانشمند و متخصص را بر عهده دارد و تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ ایرانی اسلامی و همچنین ترویج آن بسیار حائز اهمیت است.

شعار سال: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان درباره نامه ارسالی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان برای عدم ارائه خدمات درمانی به بی‌حجاب‌ها واکنش نشان داد.

واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان درباره نامه عدم ارائه خدمات درمانی به بی‌حجاب‌ها
چندی پیش نامه‌ای با امضای مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان به مدیران بیمارستانی این شهرستان در فضای مجازی منتشر شد که در این نامه نظر به نامه ستاد امر به معروف و نهی از منکر لاهیجان، شرط ارائه خدمات پزشکی به بیماران را رعایت حجاب اعلام کرده بود.

صبح امروز محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جلسه در قرارگاه دانشگاهی جوانی جمعیت و حمایت از خانواده تأمین، حفظ و ارتقای سلامت مردم را اولویت نخست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست و گفت که دانشگاه علوم پزشکی در مرتبه نخست، فارغ از دین، رنگ، نژاد و جغرافیا، وظیفه تأمین، حفظ و ارتقای نظام سلامت مردم و همچنین تربیت دانشمند و متخصص را بر عهده دارد و تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ ایرانی اسلامی و همچنین ترویج آن بسیار حائز اهمیت است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فانا، تاریخ انتشار:۸ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۴۹۶۳۳، www.daroovasalamat.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین