پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۳۱۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
هاتف صالحی روزنامه نگار اصولگرا با انتشار این عکس خطاب به محمدسعید احدیان، دستیار رسانه‌ای رئیس مجلس نوشته است: گفته می‌شود حضرتعالی به اتفاق خانواده عزیز در ساختمانی که تصویر آن ضمیمه گردیده سکونت دارید. آیا درست است که این ساختمان به طور دربست در اختیار شماست و دارای دو واحد ۲۰۰ متری و یک زیرزمین برای برگزاری جلسات خصوصی است؟!

شعارسال: هاتف صالحی روزنامه نگار اصولگرا با انتشار این عکس خطاب به محمدسعید احدیان، دستیار رسانه‌ای رئیس مجلس نوشته است: گفته می‌شود حضرتعالی به اتفاق خانواده عزیز در ساختمانی که تصویر آن ضمیمه گردیده سکونت دارید. آیا درست است که این ساختمان به طور دربست در اختیار شماست و دارای دو واحد ۲۰۰ متری و یک زیرزمین برای برگزاری جلسات خصوصی است؟!

این ساختمان که در ضلع شمالی مجلس در خیابان غلامیان واقع شده، متعلق به کتابخانه مجلس بوده و خانه سازمانی به شمار نمی‌رود. آیا درست است جنابعالی سه سال است به طور مجانی در آن سکونت داشته و در فیش حقوقی خود حق مسکن نیز دریافت می‌کنید؟!

هر چه به انتخابات مجلس نزدیک بشویم از این دست افشاگری‌ها بیشتر خواهد شد.

این خانه تاریک است

 

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رصدروز، تاریخ انتشار: 15مرداد1402، کدخبر: -، rasaderooz.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین