پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
محمد سرافراز رئیس اسبق صدا و سیما در ویدئویی که از وی در فضای مجازی منتشر شده می‌گوید: عده‌ای هستند که اگر روزی تحریم‌ها برداشته شوند سکته می‌کنند. زیرا درآمد‌های سرشاری بابت تحریم دارند. نیرو‌های توانمند کشور هم یا دنبال مهاجرت هستند یا از کشور رفته‌اند. آمریکا هم به دنبال این هست و تا حد زیادی هم موفق شده که در ایران یک دولت ضعیف، با مردمی ناراضی، بی‌اعتماد و ناامید نسبت به آینده باشند.

شعار سال: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: رئیس اسبق صداوسیما می‌گوید: نیرو‌های توانمند کشور یا دنبال مهاجرت هستند یا از کشور رفته‌اند.

اگر تحریم‌ها برداشته شوند، عده‌ای سکته می‌کنند


در این مطلب آمده است.

محمد سرافراز رئیس اسبق صدا و سیما در ویدئویی که از وی در فضای مجازی منتشر شده می‌گوید: عده‌ای هستند که اگر روزی تحریم‌ها برداشته شوند سکته می‌کنند. زیرا درآمد‌های سرشاری بابت تحریم دارند.

نیرو‌های توانمند کشور هم یا دنبال مهاجرت هستند یا از کشور رفته‌اند. آمریکا هم به دنبال این هست و تا حد زیادی هم موفق شده که در ایران یک دولت ضعیف، با مردمی ناراضی، بی‌اعتماد و ناامید نسبت به آینده باشند.

تعداد بازدید : 27

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۱۵ مهر ۱۴۰۲، کدخبر:۱۸۲۱۷۴۹، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین