پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۴۳۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴
روز گذشته انتخابات هیات‌ رئیسه خانه احزاب ایران برگزار و طی آن، «قدرتعلی حشمتیان» جانشین «منوچهر متکی» در این تشکل صنفی انتخاب شد. در نشست روز گذشته خانه احزاب ایران با هدف انتخاب رئیس و هیات رئیسه دوره‌ای این تشکل صنفی، قدرتعلی حشمتیان به عنوان رئیس انتخاب شد. حشمتیان، دبیرکل حزب «مستقل و اعتدال ایران» است و پیشتر در فاصله سال‌های ۹۵ تا ۹۶ ریاست خانه احزاب را به عهده داشت.

شعارسال: روز گذشته انتخابات هیات رئیسه خانه احزاب ایران برگزار و طی آن، «قدرتعلی حشمتیان» جانشین «منوچهر متکی» در این تشکل صنفی انتخاب شد. حشمتیان، دبیرکل حزب «مستقل و اعتدال ایران» است و پیشتر در فاصله سال‌های ۹۵ تا ۹۶ ریاست خانه احزاب را به عهده داشت.

انتخاب «قدرتعلی حشمتیان» بعنوان رئیس دوره‌ای خانه احزاب ایران

«محمد تبرایی»، عضو شورای مرکزی «خانه احزاب ایران» پیش از این در گفتگو با رسانه، از انتخاب رئیس دوره‌ای این تشکیلات خبر داده بود. تبرایی با بیان اینکه «خانه احزاب ایران» به موجب اساس‌نامه خود، سه فراکسیون اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و مستقل دارد گفت: هر فراکسیون، یک سهم ریاست در یک سال و در دو سال بعدی، دو سهمیه برای عضویت در هیات‌رئیسه دارد. وی با بیان اینکه «منوچهر متکی» سهمیه فراکسیون اصولگرا بود گفت: نوبت سهمیه فراکسیون مستقل برای ریاست است. کاندیدا‌های ریاست خانه احزاب، آقایان حشمتیان، بیادی و صفرپور هستند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت آرمان امروز، تاریخ انتشار: 24مهر1402، کدخبر: 17305، www.armandaily.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین