پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۶۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
عباس عبدی در واکنش تسلط پایین امیرعبداللهیان به زبان انگلیسی هنگام سخن گفتن در شورای امنیت نوشت:غیر قابل فهم است که چرا یک نفر به عنوان وزیر خارجه باید در شورای امنیت حاضر شود و متن انگلیسی را به این شکل مفتضح بخواند؟ اگر به فکر آبروی خود نیستید حداقل فکر آبروی ایران باشید. برخی از کاربران شبک ههای اجتماعی این اتفاق را به طنز مهران مدیری تشبیه کرده اند.

شعارسال: عباس عبدی در واکنش تسلط پایین امیرعبداللهیان به زبان انگلیسی هنگام سخن گفتن در شورای امنیت نوشت: اگر به فکر آبروی خود نیستید حداقل فکر آبروی ایران باشید.

وی در این باره نوشت: غیر قابل فهم است که چرا یک نفر به عنوان وزیر خارجه باید در شورای امنیت حاضر شود و متن انگلیسی را به این شکل مفتضح بخواند؟ اگر به فکر آبروی خود نیستید حداقل فکر آبروی ایران باشید.

تعداد بازدید : 39

گفتنی است که ویدیویی از تسلط پایین امیرعبداللهیان به زبان انگلیسی هنگام سخن گفتن در شورای امنیت، با واکنش‌هایی متفاوتی مواجه شده است. امیر عبداللهیان، قبلا نیز در تلفظ عربی بیانیه‌های خود، مشکل داشته است، ولی متاسفانه گویا دستگاه‌های امنیتی یا نظارتی ریاست جمهوری، تذکرات لازم به ایشان برای حفظ آبروی ملی را نداده اند.

تعداد بازدید : 35

این در حالی است که ایشان ادعا دارند که از سطح زبان انگلیسی خوبی برخوردارند.

تعداد بازدید : 22
تعداد بازدید : 27

طنز فضای مجازی در گذشته، چرا برای امیرعبداللهیان درس نشد، برای ما جای سوال دارد. شیوه انگلیسی صحبت کردن دستفروش بلوچ در چابهار و یا ماهی فروش آبادانی را ببینید. آقای وزیر امور خارجه، انگلیسی صحبت کردن نه هنر است و نه ندانستن آن برای شما عیب. بد صحبت کردن و ابرو ریزی کردن، زشت است.

تعداد بازدید : 27
 
تعداد بازدید : 25
 
تعداد بازدید : 25

به آقای وزیر مشفقانه تذکر می‌دهیم که من بعد برای حفظ آبروی ملی با این تلفظ وارد مجامع رسمی نشوند. در صورت کم توجهی به این تذکر مشفقانه از نهاد‌های نظارتی، مجلس و شورای امنیت ملی تقاضای ارتقا نظارت خواهیم کرد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
0
1
کار که عار نیست خیلی با حال بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
0
1
حیلی خیلی خندوندید ما رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
0
1
حال کردم با این کلیپ ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین