پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۷۱۶
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
شنیدن بعضی واقعیت ها و انطباق آن با کج کارکردی های موجود، هر شنونده متعهد و علاقه مند به عزت ملی را متاثر می کند. چرا باید اجازه دهیم که هر با شناسنامه و بی شناسنامه کم صلاحیتی بعنوان مدیر اجرایی و یا رجل سیاسی در کشور فعالیت کند و به بحث شایسته سالاری ، مطالبه گری عملکرد و برنامه محوری، کم اعتنا بوده و منفعل باشیم. کامران غضتفری بعنوان نویسنده کتاب حسن روحانی در یک نگاه، اقدام به نقد سوابق ، تحصیلات و عملکرد گذشته حسن روحانی کرده است. مطالبی که می تواند راست تا دروغ باشد. بر این قاعده ، لازم است که نهادهای نظارتی و قضایی ورود موثر داشته و کشف حقیقت منجر به تبیه خاطی را دنباله گیری کنند.

شعارسال: کامران غضنفری مدعی است که گذشته، سوابق تحصیلی و عملکردی حسن روحانی با کذب و غلو و پنهانکاری آمیخته بوده و فاقد صداقت لازم است. موضوعی که نیازمند راست آزمایی و مطالبه گری است. مدعی است که کتابش (حسن روحانی در یک نگاه) کاری پژوهشی و مستند در مورد سوابق، عملکرد‌ها و مواضع آقای حسن روحانی می‌باشد. می‌گوید که از آنجا که جناب آقای روحانی بار‌ها اظهار داشته اند که طرفدار آزادی بیان و آزادی نقد و انتقاد هستند و نیز گفته اند که از بستن دهان منتقدان به خدا پناه می‌برند، ما نیز در اینجا به بررسی و نقد سوابق، عملکرد‌ها و مواضع ایشان پرداخته ایم.

از راست تا دروغ نویسنده کتاب حسن روحانی در یک نگاه + نقد سوابق، تحصیلات و عملکرد حسن روحانی

نویسنده کتاب حسن روحانی در یک نگاه می‌گوید که کار مطالعه منابع، فیش برداری و تدوین اثر در حدود یک سال و نیم به طول انجامیده، کاری کاملا مستند بوده که در آن از بیش از ۱۲۰۰ ارجاع و پی نوشت استفاده شده است. در خصوص انگیزه کار می‌گوید که این کار صرفاً با انگیزه دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران، و با انگیزه دفاع از آرمان‌های امام خمینی و مقام معظم رهبری و مقابله با توطئه‌های شیطان بزرگ و عوامل آن صورت گرفته است. نویسنده می‌گوید که افرادی که در این اثر به اسامی آنان اشاره شده، چنانچه در مورد سؤالاتی که در این مقاله مطرح شده، پاسخی داشته باشند، از پاسخ آنان استقبال می‌کنم.

از راست تا دروغ نویسنده کتاب حسن روحانی در یک نگاه + نقد سوابق، تحصیلات و عملکرد حسن روحانی

لازم به توضیح است که کامران غضنفری پژوهشگر تاریخ معاصر در کانال تلگرامی خود نیز اقدام به انتشار مقاله‌ای جنجالی و مفصل (بخوانید کتاب) پیرامون سوابق، عملکرد‌ها و مواضع دکتر حسن روحانی نموده است. برای هرگونه بهره برداری اصلاحی و انتقادی و راست آزمایی توسط نهاد‌های نظارتی، امنیتی و حقوقی، ویدئوی پخش شده از آقای کامران غضنفری و اصل اثر ایشان (برای بهره برداری عمومی در فضای مجازی قرار داده شده است)، تقدیم حضور می‌گردد.

تعداد بازدید : 15
 

فایل حسن روحانی در یک نگاه

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از متن:

کامران غضنفری پژوهشگر تاریخ معاصر نویسنده کتاب های: «راز قطعنامه»، «مداخلات ۱-۲-۳-۴»، «پرونده هسته‌ای و ابعاد پیدا و پنهان آن» و «حسن روحانی در یک نگاه» یکی از افرادی می‌باشد که با نوشتن کتاب‌های مستند و تاریخی به بسیاری از سوالات و ابهامات تاریخ معاصر پاسخ گفته است. ویژگی متمایز کننده آثار کامران غضنفری این است که همواره اعلام کرده است اگر کلمه‌ای دروغ در کتاب‌های من می‌باشد چرا آقایان شکایت یا تکذیبه صادر نکردند و یا حتی سندی در رد آن معرفی نکردند. مهمترین اثر کامران غضنفری کتاب «راز قطعنامه» می‌باشد که بسیاری از افراد وی را با این کتاب در خاطر دارند. پس از انتشار این کتاب نسل جوان با اسناد و مدارک مهمی روبرو شدند که موجب شده است کامران غضنفری به یکی از سخنران‌های مجالس دانشجویی تبدیل شود.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین