پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۳۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵
به نام گذاری کفش ها توی دیجی کالا دقت کنید: «فاطمه، بتول، فضه، نجیبه، سکینه، رباب، مریم»میشه همه این نام گذاری ها اتفاقی باشه؟ کی قراره شما با این ارازل برخورد کنید؟! بعد از سایت دیوار و تن فروشی با آگهی کفش جلوباز ، نوبت به سایت دیجی کالا و تبلیغ فروش کفش با اسامی زنان رسیده است. موضوعی که تجربه برخورد قبلی با آن وجود داشته، امروز با کم حساسیتی مسئولان روبرو است.

شعار سال: به نام گذاری کفش ها توی دیجی کالا دقت کنید: «فاطمه، بتول، فضه، نجیبه، سکینه، رباب، مریم»میشه همه این نام گذاری ها اتفاقی باشه؟ کی قراره شما با این ارازل برخورد کنید؟! میشه همه این نام گذاری ها اتفاقی باشه؟ کی قراره شما با این ارازل برخورد کنید؟!

آقایون مسئول خوابید یا بی شرف؟!

از شهروندان عزیز تقاضا می گردد، علاوه بر حذف و عدم خرید از آگهی های دارای علایم فاسد با شماره های زیر تماس گرفته و شکایات خود را به گوش مسئولین امر برسانید

سازمان بازرسی کل کشور
02161361
02188341093
02121864444
info@136.ir

روابط عمومی دادستانی کل کشور 02133917006

اداره امور قضایی : 02138582298

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از بولتن نیوز.کد خبر: 840210 . منتشره در 19 بهمن 1402.https://www.bultannews.com / شسا مرجع آگهی های کفش زنانه.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد رنجبران
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
0
0
همه مخالفان تئوری توطئه و مسئولان مثلا آزاد اندیش و مسامحه‌گران را به کتاب «تکنوپولی» از نیل پست‌من ترجمه صادق طباطبایی ارجاع می‌دهم آنجا که او از مستعمل شدن ظواهر مقدسات به عنوان روشی برای تسلط تکنولوژی بر عقاید سخن می‌راند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین