پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۸۹۸
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
آیت‌الله وافی متن سوگندنامه مراسم تحلیف ششمین دوره نمایندگان مجلس خبرگان رهبری را قرائت کرد و نمایندگان پس از وی متن سوگندنامه را تکرار کردند.خدمت تمام سروران مجلس خبرگان عرض می شود که با توجه به متن سوگندنامه و پیام حضرت آقا برای افتتاحیه این دوره از مجلس خبرگان، باید خوب بدانند که چه وظیفه خطیری را عهده دار هستند.

شعارسال: متن سوگندنامه اعضای مجلس خبرگان بشرح زیر است. اعضای محترم با توجه به متن سوگندنامه و پیام ارسالی مقام معظم رهبری، باید بدانند که چه مسئولیت خطیری را برعهده گرفته اند.

بسم الله الرحمن الرحیم
من، در محضر قرآن مجید، به خدای قادر متعال، سوگند یاد می‌کنم که ودیعه‌ای را که ملت به ما سپرده است به عنوان امینی عادل، پاسداری کنم و در ایفای وظیفه سنگینی که بر عهده دارم؛ یعنی تشخیص و معرفی بهترین فرد، برای مقام والای رهبری امت و در حراست از این منصب الهی و حفظ آن از هرگونه خطری، خود را در پیشگاه مقدس خداوند مسئول بدانم و در بهره مندی ملت غیور ایران از این نعمت عظیم الهی، کمال کوشش را نمایم و کوچکترین مسامحه و خیانت را روا ندارم.

تعداد بازدید : 1

 

سوگندنامۀ اعضای ششمین دورۀ مجلس خبرگان

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین