پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۹۷۴
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
حجت الاسلام «محمدتقی نقدعلی» عضو شعبه شش بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس دوازدهم از تأیید اعتبارنامه ۳۰ منتخب تهران مجلس شورای اسلامی در جلسه این شعبه خبر داد. ما کاری به صحت یا نادرستی نظر دوستان نماینده نداشته و فاقد صلاحیت مداخله هستیم. اما بشکل تاکیدی عرض می‌شود که حواستان به سفارشات و تاکیدات سه باره حضرت آقا در پیام ارسالی برای افتتاحیه مجلس دوازدهم با موضوع سوگند نمایندگی باشد. جلوی ورود نمایندگانی که به اذعان و تائید مقامات قضایی و امنیتی دچار جرم اثبات شده یا در حال پیگیری قضایی خرید و فروش رای و همچنین خرید رای با پول‌های تقلبی هستند باید گرفته شود. سربسته هشدار می‌دهیم که کم توجهی به این مهم و مماشات با خاطیان مسلما با افشاگری مواجه خواهد شد.

شعارسال: پیرو اطلاع رسانی حجت الاسلام «محمدتقی نقدعلی» عضو شعبه شش بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس دوازدهم، در خصوص تأیید اعتبارنامه ۳۰ منتخب تهران مجلس شورای اسلامی در جلسه این شعبه باید بیان داشت که و نمایندگان محترم را به این مهم فراخواند که بشدت از تعجیل در این خصوص و تعارف پرهیز کنند.

نقدعلی بیان نمود که البته چنانچه هر یک از نمایندگان به اعتبارنامه‌ای معترض باشند، می‌توانند اعتراض خود را ظرف مدت سه‌روز به انضمام مدارک و اسناد مربوط به شعبه مربوطه تقدیم کنند. منتخب مردم خمینی‌شهر در مجلس دوازدهم اظهار کرد، در نهایت شعب باید حداکثر ظرف مدت ۳ روز کاری گزارش تأیید آن دسته از اعتبارنامه‌ها را که معترض ندارند، به‌صورت یک‌جا به هیأت‌رییسه ارسال کند تا برای تصمیم‌گیری مجلس در دستور کار قرار گیرد. گفتنی است؛ صبح امروز دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) شعب پانزده‌گانه برای بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس تشکیل شد و منتخبان در صورتی به صورت رسمی نماینده مجلس شورای اسلامی تلقی می‌شوند که اعتبارنامه آنان در مجلس تأیید شود.

آقایان نماینده در روند تائید اعتبارنامه ها ،حواستان به تاکیدات سه باره حضرت آقا به سوگند نمایندگی تان باشد + ریشه فساد در انتخابات را در همین مرحله بخشکانید

لازم به توضیح است که امروز مقام معظم رهبری در پیام ارسالی به مناسبت افتتاح مجلس دوازده، سه بار بر اهمیت و جایگاه سوگند نمایندگی تاکید کردند.در همین استان تهران، شهری را داریم که بر اساس مستندات تهیه شده قضایی و امنیتی اقدام به خرید و فروش رای آنهم با پول تقلبی شده است.

بر این قاعده، توجه نمایندگان را به این مهم و اسنادی که گویا برای مجلس هم ارسال شده ، جلب می‌کنیم. هشدار می‌دهیم که مماشات در برخورد با موضوع، با افشاگری ملی مواجه خواهد شد. همچنین تاکید می‌گردد که مقامات تراز اول کشور هم در جریان این پرونده قرار گرفته اند. منتظر آزمون مجلس دوازدهم در ابتدای دور فعالیتی خود هستیم.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین