پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۳۷۴
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
مطلبی با سربرگ ستاد انتخاباتی جلیلی و ادعای مکاتبه بین محسن منصوری با روح الله بیات (مسئول سامان دهی ستاد‌های انتخاباتی آقای جلیلی) با موضوع تعیین جانشینی رهبری (بخشی از مطالب نامه)، در فضای مجازی منتشر شده است. از طرف دیگر، «احمد خاتمی» عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مطلب منتشرشده در نامه منتسب و با سربرگ ستاد انتخاباتی یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد. علاوه بر این وحید حقانیان بیان داشت که دیدار ظریف با رهبری و تاکیدات ایشان صحت ندارد، هدف از این لجن پراکنی‌ها و انتشار اخبار کذب صرفا جنگ روانی است.

شعارسال: «احمد خاتمی» عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مطلب منتشرشده در نامه منتسب و با سربرگ ستاد انتخاباتی یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد. عضو مجلس خبرگان گفت: «مطلب کذب منتشرشده در نامه جعلی منتسب و با سربرگ ستاد انتخاباتی یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری، مبنی بر برنامه مجلس خبرگان جهت تعیین جانشینی رهبری، به نقل از اینجانب را به شدت تکذیب می‌کنم.»

ماجرای نامه «تعیین جانشین رهبری» و دیدار ظریف با رهبر چیست؟ + تکذیب های احمد خاتمی و حقانیان

احمد خاتمی از اساس، این نامه و مطلب منتشره را رد کرد و این رفتار را از تلاش‌های دشمن که به خیال باطل خود می‌خواهد از آب گل آلود انتخابات ماهی‌گیری کند، عنوان کرد.
علاوه بر مورد بالا در چند روز پیش، شاهد تشدید شایعه دیدار ظریف با رهبر انقلاب بودیم. وحید حقانیان در این باره بیان داشت که، دیدار ظریف با رهبری و تاکیدات ایشان صحت ندارد. هدف از این لجن پراکنی‌ها و انتشار اخبار کذب، صرفا جنگ روانی است. وحید حقانیان دیدار ظریف با رهبری را تکذیب کرد و نوشت: متاسفانه، مجددا خبری جعلی، مبنی بر دیدار دکتر ظریف با مقام رهبری و تاکیدات ایشان، به نقل از بنده منتشر کرده اند. هدف از این لجن پراکنی‌ها و انتشار اخبار کذب صرفا جنگ روانی است. چرا دروغ؟ مواضع اینجانب صرفأ از طریق همین حساب کاربری در شبکه اجتماعی X و یا رسانه‌های معتبر منتشر می‌شود.

ماجرای نامه «تعیین جانشین رهبری» و دیدار ظریف با رهبر چیست؟ + تکذیب های احمد خاتمی و حقانیان

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین