پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۴۴۳
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
بعد از ترور ترامپ ، حاشیه هایی چند از این رویداد مورد توجه کاربران قرار گرفته و با زبانی طنز بیان می شود. موضوعاتی نظیر فاصله چند میلیمتری گلوله با تغییر تاریخ، وضعیت جاده های امریکا و شباهت آن با جاده های فرعی جاده ساوه خودمان، اگر بایدن جای ترامپ ترور می شد، عکسی از مشت های گره کرده ترامپ که در موقع انتقال به بیمارستان از وی گرفته شد و محافظان در دور او حضور داشته و پرچم آمریکا در بالای سرشان است و ... .

شعارسال: بعد از حادثه‌ای که اقدام برای ترور برعلیه ترامپ نامیده شد. حاشیه‌هایی چند از این رویداد در قالب فکت‌هایی شوخی تا جدی، توسط کاربران شبکه‌های مجازی مورد توجه و تاکید قرار گرفت و بیان گردید. فیلم اسکورت ترامپ برای بردن به بیمارستان، در لحظاتی تصاویری از جاده‌های امریکا را نشان می‌دهد. جاده‌هایی که بی شباهت به فرعی‌های جاده ساوه نیستند. آسفالت‌های نامناسب و مملو از ترک و چاله.

تعداد بازدید : 4

اگر چند میلیمتر یا چند لحظه آن ورتر بود؟

گروهی از کاربران نوشتند که: اگر گلوله چند میلیمتر اون ورتر نشسته بود تاریخ جهان عوض می‌شد. چند ثانیه زودتر یا دیرتر، چند میلی‌متر این ورتر یا اون ورتر … مسیر تاریخ همینقدر شخمی شخمی ممکن بود، عوض شود.

آغاز شوخی‌ها با ترور ترامپ:

*کاربری نوشته است: کار کار خودشونه، ترامپ رو زدن تنور انتخابات رو داغ کنن (از صبح در تاکسی‌های سراسر کشور).
* به بایدن تیر هم می‌زدند، نمی‌فهمید. می‌رفت سمت قاتل که باهاش دست بده.
* نخست وزیر سابق ژاپن رو با تفنگ دست ساز ترور کردند مرد. اینو چند تا تیر زدن، تنها گوشش خون اومد. یا شینزو آبه، مماتش آبکی بود یا این خیلی خر شانسه و حیاتش خرکی.
 ...

همین یه عکس برای رئیس جمهور شدنش کافیه!

این عکس فوق‌العاده و قاب معنادار که ترامپ را با چهره خونین کنار پرچم ناپایدار آمریکا در حالتی فاتحانه ثبت کرده است (و هنوز نام عکاسش را‌نمی‌دانیم)، عکس تاریخی جو روزنتال از نظامیان آمریکایی بر فراز تپه سوریباچی در نبرد ایوجیما (جنگ جهانی) را تداعی می‌کند. یقینا عکاس در لحظه این عکس را گرفته است بی‌هیچ برنامه‌ریزی، اما بسیاری از تصادفی‌های جهان به میل یا خلاف میل آفرینندگانش، قرینه‌های معنادار خود را پیدا می‌کنند.

حاشیه های ترور ترامپ: از آسفالت جاده های آمریکا تا فرعی های جاده ساوه + چند میلیمتری که می توانست تاریخ را عوض کند

هوادران ترامپ می‌توانند در این قاب، جنگاور قهرمانی را ببینند که زخمی، اما فاتحانه برای قدرت دوباره آمریکا برخاسته است‌و مخالفانش آن را در نقطه مقابل عکس مشهور ایوجیما، ببینند، جایی که به جای پرچم، مردی جنجالی برپا می‌شود، پرچم آمریکای رها شده و مرد مخرب محافظت شده!

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین