پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۹۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که محمد دحلان از طریق یک هیأت خارجی داروی یاسر عرفات را در بیمارستانی در پاریس پایتخت فرانسه مسموم کرده است.

شعارسال: صهیونیستها مسئول قتل «یاسر عرفات» رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین را مشخص کردند.

در همین راستا، کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بر اساس سندی درز کرده در خصوص مرگ یاسر عرفات، «محمد دحلان» کسی است که داروی یاسر عرفات را آغشته به سم کرد.

این کانال تلویزیونی تصریح کرده است: محمد دحلان از طریق یک هیأت خارجی داروی یاسر عرفات را در بیمارستانی در پاریس پایتخت فرانسه مسموم کرده است. طبق این سند محمد دحلان همچنین به جذب افسرانی برای انجام کودتای نظامی در کرانه باختری با هدف سرنگون کردن محمود عباس متهم است.

این شبکه صهیونیستی در ادامه می افزاید: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان محمد دحلان را مسئول سقوط نوار غزه در دستان جنبش حماس می داند.

این نخستین بار است که فردی مشخص به عنوان قاتل یاسر عرفات معرفی می شود.

گفتنی است، یاسر عرفات ملقب به «ابوعمار» از مؤسسان جنبش فتح در سال ۱۹۵۶ بود و از سال ۱۹۹۶ ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین را بر عهده داشت؛ وی سال ۲۰۰۴ در سن ۷۵ سالگی و در بیمارستانی در پاریس فوت کرد و علت دقیق فوت وی تاکنون مشخص نیست.

این در حالی است که بیستم آبان ماه امسال محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرده بود که قاتل یاسر عرفات را معرفی می کنم ولی وی هنوز این ادعای خود را عملی نکرده است.

محمود عباس تاکید کرده بود که گواهی من به‌تنهایی کافی نیست، باید کمیتۀ تحقیق عامل این کار را شناسایی و معرفی کند و نتیجه این تحقیقات در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16آذر1395، کدخبر: 3842900: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین