پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۱۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
سید حمید طهائی، ظهر سه شنبه بعد از اقامه نماز در جمع مردم اشتهارد در بخش پلنگ آباد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر رجایی و باهنر و تمامی شهدای دولت اظهار داشت:
شعارسال: شهیدان رجایی و باهنر دو شهید مخلصی است که در خدمت به اسلام و انقلاب از پاک باختگان راه اسلام بودند که درخدمت امام راحل و مردم سلحشور در زمره شهدای انقلاب اسلامی قرار گرفتند و در واقع دست منافقان این بزرگان و ارزش های اسلامی را از ما گرفت که باید یاد و خاطره شان را گرامی داشت.

طهائی در ادامه با اشاره به فلسفه دیدارهای مسئولان با مردم نیز خاطر نشان کرد: این دیدارهای مردمی با هدف آشنایی با مسائل و مشکلات مردم عزیز مان در جای جای استان است و انتظار می رود حاصل این نشست ها شناخت مسائل و مشکلات مناطق باشد و مدیران از نزدیک دغدغه ها را رصد کرده و به دنبال ارائه راه حل باشند.

* ایران اسلامی منطقه ای امن در خاورمیانه

استاندار البرز در بخش دیگری به تلاش ها و خدمات دولت اشاره و تصریح کرد: انقلاب اسلامی افتخار دارد که در خاورمیانه جزیره ای امن نام گرفته است،هر چند استکبار و دشمنان اسلام تمایلی ندارند این شرایط بر کشور ما حاکم باشد و عوامل خود را برای بر هم زدن وحدت و ایجاد دو دستگی بکار گرفته اند.

وی افزود:دولت تدبیر و امید در فضای آلوده ای که دشمن ایجاد کرده،جزیره امنی را فراهم نموده است.

* فضای وحدت بخش کشور مرهون انتخابات اسفند 92 است

استاندار ادامه داد: این فضای وحدت بخش مرهون حضور با شکوه مردم در انتخابات اسفندماه پای صندوق های رای است چرا که از هر جناحی به فرمان مقام معظم رهبری برای عشق به کشور در صحنه حاضر شدند.

وی تصریح کرد: اکنون که مسئولان لباس خدمت به تن دارند باید در خدمت به مردم باشند.

طهائی با اشاره قرار دادن اقدامات دولت خاطرنشان کردک دولت پس از سالها محاصره اقتصادی امید را به جامعه تزریق کرد و مهمترین مسئله موضوع هسته اس بود که با محوریت مقام معظم رهبری و تلاش های ریاست جمهوری و همراهی ملت تثبیت شد.

* رهایی از 6 قطعنامه سازمان های بین المللی

استاندار البرز با بیان اینکه سران قوا موضوع برجام را به امضاء رساندند گفت: رهایی کشور از 6 قطعنامه سازمان های بین المللی از جمله این دستاوردها بود.

وی ادامه داد:در حالی که حلقه محاصره اقتصادی را بر ما تنگ کرده بودند با تدبیر راه های ارتباط فرا منطقه ای رقم خورد و توانستیم حق خود را از سهم نفتی که پیش تر به ازای پر کردن بازار با کالاهای چینی تمام می شد تغییر دهیم.

طهائی با بیان اینکه شرط ما در صادرات انتقال تکنولوژی و دانش روز جهان است، گفت: امروز 11 شرکت خارجی در استان البرز سرمایه گذاری کرده اند که همگی از آثار برجام است.

* تثبیت نرخ ارز در کشور طی سه سال به همت دولت

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه کاهش نرخ تورم از آثار تلاش های دولت بوده است، تصریح کرد: به همت دولت نرخ ارز در کشور طی سه سال تثبیت شده است و هر روز شرایط بهتری را تجربه می کنیم که این امر خود منتهی به رونق و توسعه اقتصادی می شود.

* 22 میلیون نفر زیر سقف بیمه همگانی در دولت یازدهم

وی سهم دولت در ارتقاء سرانه های بهداشت و درمان روستاییان را نیز ایجاد بیمه همگانی اعلام کرد و گفت: پیش تر سهم بیمه روستاییان 12 هزار بود که در طول این سه سال با ایجاد بیمه همگانی به 100 هزار تومان رسیده است.

طهائی گفت: به همت دولت از 11 میلیون نفر که تحت پوشش بیمه قرار گرفته بودند، امروز 22 میلیون نفر زیر سقف بیمه قرار گرفته اند.

* میز خدمت جایی برای دریافت نامه های مردمی

در ادامه دیدار مردم بخش پلنگ آباد شهرستان اشتهارد با استاندار البرز و جمعی از معاونان و مدیران کل استان، بخشی از دغدغه و مطالبات در بحث توسعه خطوط اینترنت، آبرسانی به روستاها، ایجاد صنایع غیرآلاینده و...مطرح شد که در همان دیدار از سوی مدیران حاضر در جلسه به مردم پاسخ داده شد و بخشی نیز به دستور استاندار مرتفع گردید.

در این دیدار میز خدمتی نیز تدارک دیده شده بود که بخشی از مکاتبات مردم با مسئولان نیز از این طریق جمع آوری شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روابط عمومی استانداری البرز، تاریخ انتشار: - ، کدخبر: - ، www.alborz.irib.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین