پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۸۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا چهار شرکت خود را که با عربستان ارتباط دارند، تعطیل کرد.

شعار سال: به نقل از آسوشیتدپرس، اسناد ثبت شرکت ها در ایالت دلاور (Delaware) آمریکا نشان می دهد دونالد ترامپ نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری این کشور در روزهای بعد از پیروزی در انتخابات تعدادی از شرکت های خود را تعطیل کرده است که چهار شرکت در این میان ظاهرا با عربستان سعودی ارتباط دارند.

الن گارتن وکیل ارشد سازمان ترامپ تعطیلی این چهار شرکت را اقدامی طبیعی و عادی توصیف کرد و گفت ترامپ هیچ فعالیت تجاری در عربستان سعودی ندارد. این چهار شرکت مرتبط با عربستان سعودی در میان دست‌کم نه شرکتی قرار دارد که ترامپ از زمان پیروزی در انتخابات برای انحلال و تعطیلی آنها اقدام کرده است.

شرکت های منحل شده تنها بخش بسیار کوچکی از شبکه جهانی شرکت های ترامپ به شمار می رود.

شرکت های ترامپ شامل بیش از پانصد شرکت خصوصی است که برخی از آنها را وی برای معاملات آتی خود ایجاد کرده است. ساختار پیچیده و متغیر این شرکت ها باعث می شود شناسایی منافع مالی و شرکای تجاری ترامپ برای آمریکایی ها دشوار باشد. ترامپ اسامی و برخی دیگر از جزئیات مربوط به این شرکت ها را در پرونده های عمومی اعلام کرده است.

ترامپ در حال ایجاد تغییراتی در شرکت های خود است تا با ایفای وظایف وی به عنوان رئیس جمهور آمریکا تضاد منافع نداشته باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 20 آذر 95 ، کد مطلب: 1263504: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین