پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۰۳۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد، مسکو موضع خود درباره امکان همکاری با واشنگتن در مبارزه با تروریسم و دیگر مسائل را پس از تشکیل تیم رئیس‌جمهور منتخب آمریکا اعلام خواهد کرد.
شعار سال: «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» خاطرنشان کرد، «دونالد ترامپ» در انتخابات آمریکا پیروز شد و اکنون در حال تشکیل تیمش است. وی در رقابت‌های انتخاباتی مسائلی را به‌ویژه در خصوص عدم دخالت در منازعه‌های غیرمرتبط با با ایالات متحده مطرح کرد و همچنین از تلاش برای بهبود اقتصاد آمریکا و فراهم کردن فرصت‌های شغلی خبر داد و تأکید کرد که در سیاست خارجی پیش از هر چیز بر مبارزه با تروریسم متمرکز خواهد شد. وی همچنین تأکید کرد که آماده است با تمامی کشورهایی که برای مبارزه با تروریسم آماده همکاری با آمریکا هستند، از جمله روسیه، همکاری کند.

وزیر خارجه روسیه تصریح کرد، بلافاصله پس از تشکیل دولت جدید و اعلام مواضع عملی از سوی کسانی‌ که در این دولت عهده‌دار مسئولیت خواهند شد، برای ما و دیگر کشورها مشخص خواهد شد که تا چه اندازه می‌توان به صورت عمیق و فعال در زمینه مبارزه با تروریسم و مسائل دیگر، با دولت جدید آمریکا همکاری کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 23 آذر 1395، کد مطلب: 437588، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین