پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۵۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
استاندار سمنان با اشاره به روند اجرای پروژه بزرگ منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و احتمال افتتاح بخش اداری آن تا پایان سال ۹۵، گفت: این طرح ظرفیتی برای توسعه استان است.
شعارسال: محمدرضا خباز شامگاه شنبه در نشست بررسی مشکلات و موانع پیش روی پروژه بزرگ منطقه اقتصادی گرمسار با حضور فعالان این بخش و مدیرکل شهرک های صنعتی استان سمنان در محل استانداری، بیان داشت: منطقه اقتصادی گرمسار می تواند با ظرفیت های ویژه خود از جمله نزدیکی به پایتخت، موقعیت مناسب و امکان سرمایه گذاری مطلوب، زیرساخت های توسعه را به تمام استان سرازیر کند.

وی افزود: این پروژه بسیار مهم البته با چالش هایی نیز روبرو است که امیدواریم مسئولان و متصدیان آن در رابطه با تامین آب و تهیه نقشه مخابراتی آن اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار سمنان با بیان اینکه این استان، با مشکل شدید بی آبی روبرو است، گفت: رفع مشکلات این حوزه می تواند به جذب هرچه بیشتر سرمایه گذار منجر شود.

خباز با اشاره به اینکه تعامل و همراهی می تواند بسیاری از مشکلات کمبود سرمایه گذار در استان سمنان را برطرف سازد، ابراز داشت: تهیه زیرساخت های منطقه اقتصادی گرمسار می تواند زمینه حضور سرمایه های در گردش را به این منطقه و استان فراهم کند.

وی همچنین افزود: یکی دیگر از چالش های پیش روی این طرح احداث جاده دسترسی و محور جدا کننده در تقاطع گرمسار-تهران و گرمسار-قم است که امیدواریم با تعامل مسئولان ذی ربط و مدیرعامل منطقه اقتصادی گرمسار این مشکلات رفع شود.

استاندار سمنان بیان داشت: وجود زیر ساخت هایی مانند راه، انرژی، آب، سوخت، اسکان و ... قطعا در جذب سرمایه گذار تاثیر بسزا دارد.

خباز با بیان اینکه مسئولان این منطقه اقتصادی می بایست نسبت به تفکیک اراضی آن نیز به زودی اقدام کنند، ابراز داشت: سازمان گسترش و نوسازی استان می تواند در این زمینه یاری رسان منطقه اقتصادی گرمسار باشد چرا که این مسائل نسبتا کوچک، در چشم سرمایه گذار بسیار جلوه می کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین، تاریخ انتشار: 21 شهریور 1395، کدخبر: 455816، www.qudsonline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
اگه بهش توجه بهش میوونه باعث توسعه واشتغال بشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین