پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۶۵۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
در جریان دیدار مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان و شهردار این شهر مقرر شد که شهرداری در جهت ساخت و تکمیل باغ‌موزه دفاع مقدس سمنان نهایت همکاری را به عمل آورد.
شعارسال: سرهنگ فریدون پهلوانی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سمنان با محمدکاظم شربتدار، شهردار سمنان دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ پهلوانی در این دیدار ضمن توضیح در خصوص طرح ساخت باغموزه دفاع مقدس و مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس استان به قول مساعدت و همکاری شهرداران سابق سمنان اشاره کرده و خواستار پیگیری مطالبات گذشته شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان با تاکید بر تعامل و همکاری فیمابین شهرداری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، خاطرنشان کرد: پارک موزه سند هویتی و شناسنامه مردم شریف استان سمنان است که باید به طور شایسته به نسل سوم کشور ارائه و منتقل شود.

در این جلسه، شربتدار شهردار سمنان، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام گرفته در خصوص مساعدتهای مالی، احداث فضای سبز، طراحی و اجرای یادمانهای بلوار همجوار باغموزه و همچنین پیشبینی اعتبار این مجموعه فرهنگی در سال 93، قول مساعد داد تا در جهت ساخت این باغموزه، شهرداری سمنان نهایت همکاری را داشته باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دفاع مقدس، تاریخ انتشار: 18 آبان 1392، کدخبر: ۵۸۶۶، www.defapress.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین