پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۷۱۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از راه اندازی سامانه ارتباط مردمی 131 در جهادکشاورزی استان خبر داد. به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،منطقه سمنان، جعفر مرادی حقیقی با اعلام این خبر اظهار کرد: این سامانه با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع ...
شعارسال: مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از راه اندازی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ در جهادکشاورزی استان خبر داد.

منطقه سمنان، جعفر مرادی حقیقی با اعلام این خبر اظهار کرد: این سامانه با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی از ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی راه‌اندازی شده و آماده دریافت هر گونه خبر مردمی در این خصوص است.

وی افزود: با عنایت به اینکه در اجرای وظایف قانونی حق مسئولیت صیانت و حفاظت از اراضی زراعی و باغی واقع در خارج از محدوده شهرها طبق قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها ، برعهده مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی است و این مهم حاصل نمی‌شود مگر اینکه آحاد جامعه در این امر خطیر جهاد کشاروزی را یاری کنند .

مرادی اضافه کرد: به همین منظور در راستای توسعه نظارت‌های همگانی و ارتباطات مردمی و به منظور ایجاد بستری مناسب برای ارتباط سازنده بین سازمان و مردم در سال دولت و ملت همدلی و همزبانی و پیگیری‌های صورت گرفته از طریق سازمان به تجویز کمیسیون عالی تنظیم مقررات و ارتباطات کشور سامانه ارتباطی فوریت های اراضی به شماره سه رقمی۱۳۱ اختصاص یافته است .

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از عموم مردم این استان خواست: اطلاعات و اخبار ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی سطح استان را از طریق این سامانه که در سازمان جهادکشاورزی استان مستقر و آماده دریافت اطلاعات مردمی است ،اطلاع رسانی کنند.

این مقام مسئول وعده داد: به محض اطلاع از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی و عمل خلاف قانون در این بخش با اعزام نیرو و کارشناسان امر با سودجویان به شدت برخورد خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی جمعیت اتحاد سبز، تاریخ انتشار: 16 تیر 1394، کدخبر: 6948، www.gud.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین