پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۶۰۱
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
یک سناتور ارشد آمریکایی ضمن اشاره به رای ممتنع واشنگتن به قطعنامه ضد اسرائیلی شورای امنیت، به شدت از سیاست خارجی دولت اوباما انتقاد کرد.

شعارسال: لیندسی گراهام سناتور آمریکایی روز جمعه در توییتی تاکید کرد: سیاست خارجی دولت اوباما از یک رویکرد ساده و احمقانه به سوی اقدامات بی پروا تغییر کرده است.

اشاره گراهام به رای ممتنع آمریکا به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل بوده که از اسرائیل خواسته است شهرک سازی در اراضی اشغالی فلسطین را متوقف کند.

گراهام در ادامه افزود: با چنین دوستانی، اسرائیل نیازی به دشمن ندارد.

گراهام همچنین پیش از این تهدید کرده بود که آمریکا حمایت مالی خود از سازمان ملل را قطع خواهد کرد اگر این سازمان اقدامات خود را برای رای دادن علیه شهرک های اسرائیل دنبال کند.

وی گفته بود: اگر سازمان ملل اقداماتش را برای تصویب این قطعنامه ضد اسرائیلی ادامه دهد، من هم برای تشکیل یک ائتلاف از هر دو حزب آمریکا تلاش خواهم کرد تا کمک مالی به سازمان ملل را کاهش داده یا به طور کامل قطع کنیم.

شورای امنیت سازمان ملل، جمعه‌شب با تصویب قطعنامه‌ای خواهان توقف فوری شهرک‌سازی‌های اسرائیل در اراضی اشغالی فلسطینی شد. همانطور که پیش بینی می‌شد آمریکا با رای ممتنع خود راه را برای تصویب این قطعنامه باز کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4دی1395، کدخبر: 1276266: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین