پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۰۰۱
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
اوایل خرداد ماه امسال مدیران شهری و مدیر مجتمع تفریحی آب و تاب از افتتاح پارك آبي همزمان با عيد سعيد فطر خبر داده بودند، اما این وعده هنوز عملی نشده است. مدیرکل استاندارد قم: هنوز کار تأیید صلاحیت این مجموعه از سوی اداره استاندارد به پایان نرسیده است.
شعارسال: چند ماه پیش اعضاي شوراي اسلامي شهر قم به همراه جمعي از مديران شهرداري از مراحل تكميل پروژه تفريحي پارك آبي بوستان غدير بازديد كردند.

در این بازدید قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري و تأمين منابع مالي گفته بود: براساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته پارك آبي غدير همزمان با عيد سعيد فطر به صورت رسمي افتتاح خواهد شد.

این در حالی است که مدیرکل استاندارد استان قم امروز اعلام کرد: هنوز کار تأیید صلاحیت این مجموعه از سوی اداره استاندارد به پایان نرسیده است.

فرزانه در گفت و گو با تسنیم، با بیان اینکه از سال 89 تمام تجهیزات شهربازی و وسایل زمین‌بازی مشمول مقررات استاندارد اجباری است، اظهار داشت: بر این اساس هر وسیله‌ای که به کشور وارد یا در کشور تولید شود و یا درجایی نصب، راه‌اندازی و بهره‌برداری شود شرکت‌های بازدید استاندارد باید در مراحل مختلف طبق ضوابطی که دارند مورد کنترل قرار دهند و گواهی یک‌ساله صادر کنند.

وی افزود: شرکت مربوطه درباره پارک بوستان غدیر قم (آب‌وتاب) که تجهیزات سازه‌های آبی را به‌عهده داشت بخشی از اشکالات به واردات و تولید داشتند که کنترل لازم در مورد آن انجام‌شده است علاوه بر آن درزمینه نصب، راه‌اندازی و بهره‌برداری طبق ضوابط نیز باید اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیرکل استاندارد قم بابیان اینکه این شرکت با شرکت اعتماد صنعت قراردادی داشتند و بخشی از کنترل‌های لازم را انجام داده‌اند اما همچنان بخشی از ایرادات باقی‌مانده است، گفت: بخشی از این ایرادات فنی و بخش دیگر مربوط به ایرادات شکلی است و هنوز کار تأیید صلاحیت این مجموعه از سوی اداره استاندارد به پایان نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز مجموعه پارک آب‌وتاب درخواست بازدید مجدد برای رفع نواقص نداده است، افزود: در صورت رفع نواقص گواهی استاندارد صادر و این مجموعه به بهره‌برداری می‌رسد اما هنوز این اتفاق نیفتاده تا بازرسی‌های لازم صورت گیرد.

فرزانه خاطرنشان کرد: تمامی رفع نواقص‌ها باید صورت گیرد و اداره استاندارد تعاملات لازم را با سازمان میراث فرهنگی و مجموعه پارک آبی داشتیم و مقرر شده که رفع نواقص به‌سرعت انجام گیرد تا مجوز استاندارد صادر شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، تاریخ انتشار: 3 مرداد 1395، کدخبر: ۳۷۵۸۵، www.qomna.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین