پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵
سازمان غذا و دارو اسامی تعدادی از فرآورده‌های گوشتی و نمک‌های غیرمجاز را اعلام کرد.

شعارسال: سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده‌های گوشتی و نمکهای غیرمجاز را اعلام کرد و از مصرف کنندگان خواست در صورت مشاهده این محصولات، مراتب را جهت جمع‌آوری آنها از سطح عرضه اطلاع رسانی کنند.

در این راستا با توجه به اهمیت سلامت فرآورده‌های غذایی و پیرو نظارت‌های سختگیرانه و مستمری که در خصوص این قبیل محصولات در سطح عرضه صورت می‌پذیرد، سوسیس و کالباس با نام‌های تجاری yorouk ،pinar ،doyum، زوان و ساندویچ باگت کالباس 60 درصد مرغ با نام تجاری هیلا با استناد به مدارک ارائه شده از سوی اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو مبنی بر عدم دارا بودن مشخصات معتبر، به‌عنوان محصولات غیرمجاز معرفی می‌شوند.

در این اطلاعیه سازمان غذا و دارو همچنین به نمک با نام تجاری پرگل، نمک تصفیه شده یددار با نام تجاری گلچین، نمک یددار با نام تجاری صدفک و نمک میوه‌ای (نمک یددار رنگی) با نام تجاری رنگین‌کمان به‌عنوان فرآورده‌های مغایر با ضوابط بهداشتی سازمان غذا و دارو اشاره شده است.

سازمان غذا و دارو در ادامه ضمن هشدار نسبت به مصرف فرآورده‌های نامعتبر و مجهول الهویه از مصرف کنندگان خواست؛ در صورت مشاهده محصولات نامبرده در سطح عرضه، مراتب را به اطلاع نیروی انتظامی و معاونتهای غذا و داروی سراسر کشور برسانند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدامات لازم صورت پذیرد. همچنین شماره تلفن 66405569 روابط عمومی سازمان غذا و دارو آماده دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8آذر1394،کد خبر: 930108: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زري
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
0
0
لا اله الي اله ، به نمك هم رحم نكردن . ما مردم خودمون به خودمون رحم نميكنيم و بدنبال سود هستيم ، از ديگران چه انتظار!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین