پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۰۴۷
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب برای دومین بار به اتهام دریافت رشوه از یک بازرگان اسرائیلی و یک بازرگان خارجی تحت بازجویی پلیس قرار گرفت.

شعار سال:


به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نتانیاهو و پسرش یائیر متهم به دریافت رشوه و هدایا به ارزش صدها هزار شیکل (واحد پول رژیم صهیونیستی و هر چهار شکل معادل یک دلار) شب گذشته تحت بازجویی قرار گرفت.

به گفته منابعی در قدس اشغالی، نتانیاهو نخستین بار روز دوشنبه گذشته برای چند ساعت در خانه خود تحت بازجویی قرار گرفت. وی متهم به فساد و دریافت رشوه است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت که این خبر را منتشر کرده ،نوشت: تیم تحقیق و بازجویی از نتانیاهو پس از بررسی اولیه تحقیقات صورت گرفته طی روز دوشنبه گذشته، به این نتیجه رسیده است که در دومین جلسه بازجویی از وی پرسش های دیگری درباره مسائل فساد و رشوه و امتیازات واگذار شده به او و پسرش از سوی دو بازرگان اسرائیلی و خارجی مطرح کند.

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که تیم تحقیق 'لاهو 433' شامگاه روز پنجشنبه وارد منزل نتانیاهو در قدس شد و انتظار می رود که این تحقیقات بدون هر گونه محدودیت زمانی، ساعت ها طول بکشد.

این اتهام ها مربوط به دست داشتن نتانیاهو و برخی اعضای خانواده اش در ماجرای فساد و دریافت رشوه است که پس از بیان شهادت از سوی نزدیک به 50 شاهد تقویت شده اند.
شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین به نقل از مراجع ارشد حقوقی اعلام کرد:اتهام های مطروحه علیه نتانیاهو شامل مجموعه طولانی از تخلفات مانند کلاهبرداری، خیانت در امانت و حتی دریافت رشوه است.

رسانه های صهیونیستی پس از دور او ل تحقیقات و بازجویی ها، به نقل از 'آفیخای مندلبلیت' مشاور قضایی کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این تحقیقات بر اساس اطلاعاتی صورت می گیرد که از سه ماه پیش به دست پلیس رسیده ، اما طی ماه اخیر اطلاعاتی پلیس دریافت کرد که زمینه را برای انجام تحقیقات بیشتر از نتانیاهو فراهم کرده است. نتانیاهو اتهام های وارده علیه خود را تکذیب و اعلام کرده است که این تحقیقات هیچ نتیجه ای در بر نخواهد داشت؛ چرا که اصلا مساله ای وجود ندارد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 17 دی 1395، کد مطلب:82376243 : www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین