پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۷۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
شهردار اردبیل از نصب المان‌های فرهنگی در تمامی محورهای ورودی و خروجی این شهر خبر داد.

شعار سال: حمید لطف‌اللهیان عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از وضعیت پیشبرد طرح درختکاری محور ورودی اردبیل از سمت تهرانتصریح کرد: المان‌های فرهنگی باهدف معرفی داشته‌های فرهنگی و تاریخی شهر اردبیل در محورهای ورود و خروج استان نصب خواهد شد.

وی افزود: در نظر داریم طراحی المان‌های فرهنگی با توجه به سبقه تاریخی و فرهنگی شهر اردبیل بوده و بتواند زوایای ناشناخته از غنای تاریخی و فرهنگی این شهر را نشان دهد.

شهردار اردبیل با اعلام آمادگی مجموعه شهرداری برای دریافت نظرات و پیشنهادات نخبگان شهری در این خصوص تصریح کرد: از تمامی طرح‌های پیشنهادی استقبال می‌کنیم و بنابراین درخواست داریم طرح و ایده‌هایی که در این خصوص مدنظر شهروندان است به ما انعکاس یابد.

لطف‌اللهیان بازیابی اصالت فرهنگی شهر اردبیل را با فضاسازی شهری ضروری دانست و افزود: باید تلاش کنیم ازاین‌پس تمامی المان‌ها و مؤلفه‌های معماری متناسب با فرهنگ و سبقه تاریخی شهر بوده و خود نمادی از آن باشد.

وی با تأکید به‌ضرورت بهسازی ورودی و خروجی شهر از تمامی محورها اضافه کرد: شهرداری اردبیل در نظر دارد در زیباسازی، پاک‌سازی و بهسازی محورها برنامه‌های منسجمی اجرا کند.

شهردار اردبیل افزود: از جمله طرح درخت‌کاری قویاً در دستور کار قرارگرفته تا هم به زیباسازی محورها کمک کند و هم زمینه افزایش فضاهای سبز را موجب شود.

وی تأکید کرد: ورودی شهر باید بتواند برای گردشگران و مسافران جذابیت لازم را ایجاد کند و بر همین اساس بهسازی ورودی‌ها در دستور کار قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه شهرداری در تمامی محورها درخت‌کاری انجام خواهد داد، اضافه کرد: از سمت محور ورودی تهران تغییر کاربری برخی اراضی در دست اقدام است تا بتوانیم این مهم را دنبال کنیم.

به گفته لطف‌اللهیان درعین‌حال از سمت تبریز خاک‌ریزی برای اجرای طرح انجام‌ شده و از سمت خلخال نیز یک سمت جاده اجرا شده و سمت دیگر در دست اقدام است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 9 آذر 1394، کد مطلب: 2987947: www. mehrnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین