پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۷۶
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری شهرکرد گفت: هر کسی سد راه عمران شهری شود باید استعفا دهد.
شعارسال: قاسم سلیمانی‌دشتکی امشب از پروژه‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بازدید کرد.

وی در بازدید از امتداد خیابان کاشانی اظهار کرد: هر کسی سد راه عمران شهری شود باید از کار استعفا دهد چرا که ما اجازه نخواهیم داد کسی سد راه توسعه و آبادانی استان چهارمحال و بختیاری شود.

وی با تاکید بر اجرایی شدن امتداد کاشانی از مدیرکل جهاد کشاورزی خواست: زمین‌های اطراف امتداد کاشانی را که جلوی عمران شهری را به بهانه قانون و اینکه زمین کشاورزی هستند گرفته‌اند تعیین تکلیف کند.

این مسئول با بیان اینکه زمین‌های اطراف امتداد کاشانی جزء اراضی مستثنیات هستند، افزود: دستگاه‌ها در خصوص این اراضی مدعی هستند، کشاورزان سند ندارند و از این رو باید هرچه سریع‌تر مشکلات این اراضی رفع گردد.

طول افزایش یافته به خیابان کاشانی پنج کیلومتر است که در انتها به میدان قمربنی‌هاشم ختم می‌شود.

* زیرسازی و آسفالت کمربندی شرق شهرکرد باید تا آذرماه تکمیل شود

سلیمانیدشتکی در بازدید از کمربندی شرق شهرکرد از مدیرکل راه و شهرسازی این استان خواست مشکل کمبود ماشین‌آلات مورد نیاز برای ادامه کار در این پروژه را رفع کند.

وی از مسئولان شهرداری خواست کمربندی شرق تا آرامستان را تا انتهای فصل کاری به اتمام برساند.

استاندار چهارمحال و بختیاری از مسئولان اجرایی این پروژه خواست تا زیرسازی این مسیر تا اول مهر ماه و آسفالت آن دو ماه بعد از اتمام زیرسازی تکمیل شود.

کمربندی شرق شهرکرد که به جاده دانشگاه آزاد متصل می‌شود 15 کیلومتر از جاده سامان فاصله دارد باید این جاده امتداد یابد و این مسیری است که از طریق آن مهمانان استان بدون ورود به شهر وارد شهر سامان شوند.

* برای تکمیل کمربندی شمال- جاده دانشگاه آزاد 250 میلیارد ریال کمک می‌شود

این مسئول در بازدید از کمربندی شمال- جاده دانشگاه آزاد مشکلات موجود بر سر راه پیشرفت این کمربندی را بررسی کرده و قول کمک 10 میلیارد ریالی از محل اعتبارات ملی به آن داد.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین از محل اعتبارات استانی هم 150 میلیارد ریال به این طرح کمک خواهد شد.

* نبود فضای سبز مشکل اصلی آرامستان است

استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از آرامستان شهرکرد مشکل این پروژه را نبود فضای سبز دانست و ادامه داد: برای اجرای این پروژه 150 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری استفاده شده و استانداری هم در سال 93 حدود 900 میلیون ریال برای اجرای این پروژه پرداخت کرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فاز اول این آرامستان نیازمند 500 میلیون ریال اعتبار است تاکید کرد: آرامستان 58 هکتار است که 15 هکتار آن مسیر گاز بوده و منابع طبیعی این 15 هکتار را باید به آرامستان اضافه شود.

برای تکمیل این پروژه 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی بودجه پیش‌بینی شده و درصد پیشرفت این پروژه 40 درصد بوده و فاصله آرامستان تا جاده سامان شش کیلومتر است.

لازم به ذکر است سلیمانی در ادامه این بازدید به امامزاده سلطان سبزه‌پوش(ع) در غرب شهرکرد ادای احترام نموده و سپس از پل اشکفتک بازدید کرد و قول کمک 300 میلیون ریالی برای تکمیل این پروژه از محل اعتبارات استانی و همچنین برای مسیل اشکفتک قول کمک 500 میلیون ریالی داد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 تیر 1394، کدخبر: ۱۳۹۴۰۴۲۴۰۰۱۵۱۰، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین