پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۷۰۶
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آسفالت جاده شهرکرد - مسجد سلیمان از سه راهی اردل تا گردنه تاراز تا پایان تیرماه انجام می‌شود.

شعار سال: قاسم سلیمانی دشتکی به جذب اعتبارات تونل فارسان تا نیمه نخست تابستان امسال اشاره و تأکید کرد: با بهره‌برداری از این تونل مسیر ارتباطی شهرکرد - مسجد سلیمان کوتاه‌تر می‌شود.

وی افزود: برای احداث تونل چری نیز جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی برگزار و در آن جا مقرر شده که ردیف اعتباری ملی کمیسیون ۲۱۵ به این طرح تعلق گیرد.

به نقل از روابط عمومی استانداری، سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: تا سه ماه آینده مطالعات زیست‌محیطی تونل چری باید از سوی اداره کل راه و شهرسازی به اداره کل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری ارائه شده تا قبل از تدوین بودجه سال ۱۳۹۴ ردیف اعتباری ۲۱۵ برای این طرح در نظر گرفته شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری آبرسانی به برخی روستاهای شهرستان کوهرنگ را از برنامه‌های اولویت‌دار مسئولان دانست و گفت: دو دستگاه آمبولانس برای بهبود ارائه خدمات بهداشتی درمانی بخش‌های بازفت و دوآب صمصامی تا تابستان امسال تحویل می‌شود.

وی گفت: فرستنده دیجیتال بازفت نیز از سوی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری تا شش ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

سلیمانی دشتکی اظهارکرد: راه‌اندازی اینترنت پرسرعت بخش بازفت هم تا پایان تابستان انجام می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ 6 اردیبهشت 93 ، کد مطلب: 93020603470: www.isna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین