پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل مطالعات پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری تا شش ماه دیگر در استان ادامه دارد و پس از آن مراحل اجرایی این پروژه آغاز می شود.
شعارسال: قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: یکی از پروژه های مهمی که در استان در سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان کلید خورد پروژه راه آهن اصفهان - شهرکرد - خوزستان بود.

وی افزود: بعد از سفر رئیس جمهور تلاش بسیار زیادی از سوی استان و وزارت راه و شهرسازی، صندوق توسعه ملی و سازمان مدیریت و تعدادی از هیئت امنای استان برای احداث پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی گفت: پیگیری کمسیون ماده ۲۱۵ برای ثبت پروژه و بودجه دار شدن پروژه در سال ۹۵ از اقدامات مهم در این حوزه به شمار می رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی نقش مهمی در جذب سرمایه گذار برای این پروژه داشته است، ادامه داد: پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری با سرمایه گذاری یک شرکت از کره جنوبی احداث می شود.

ورود راه آهن به سطح استان موجب توسعه استان و افزایش سرمایه گذاری در سطح استان می شود

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو جلسه با شرکت سرمایه گذار پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری برگزار شده است، ادامه داد: پیشنهاد شده است که یک ایستگاه باری در سفید دشت، یک ایستگاه باری در شهر فرخ شهر و ایستگاه مسافربری در شهرکرد احداث شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در حال حاضر مطالعات علمی این پروژه در حال انجام است و روش های تامین اعتبار این پروژه نیز در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: تکمیل مطالعات پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری تا شش ماه دیگر در سطح استان ادامه دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: با تخصیص اعتبار و فعال شدن احداث پروژه راه آهن اصفهان - چهارمحال و بختیاری - خوزستان اشتغال قابل توجهی در سطح استان ایجاد می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ورود راه آهن به سطح استان موجب توسعه استان و افزایش سرمایه گذاری در سطح استان می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26 خرداد 1395، کدخبر: 3686454 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین