پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۱۰۹
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
یکی از وعده هایی که در سالهای اخیر در رسانه های مجازی و نوشتاری کلانشهر شیراز به صورت متناوب شنیده شده ، ساخت تعدادی پلهای عابرپیاده مکانیزه است که قرار بود تعدادی از آنها با معماری متفاوت در سال گذشته افتتاح شوند و پل عابرپیاده تقاطع چمران – زرگری نیز به صورت کابلی ساخته شود.

شعار سال: متاسفانه هیچ کدام از وعده های مهندس علی مصلی نژاد مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز عملی نشد و این کلانشهر همچنان با فاصله ای زیاد با دیگر کلانشهرها از کمبود پل های عابر پیاده مکانیزه و استاندارد رنج می برد.

*مصاحبه این مدیر جوان شهری در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ :

مصلی‌نژاد در نشست خبری با اشاره به اولویت‌های مهم سازمان حمل و نقل شهرداری شیراز تا پایان امسال بیان کرد: تجهیز پل‌های عابر پیاده به رمپ، آسانسور و پله برقی از مهمترین اولویت‌های ما تا پایان امسال است.

وی تجهیز دو پل هوایی بلوار مدرس و شهرک آرین در شمار پل‌هایی دانست که تا آخر سال ۹۳ مجهز به پله برقی می‌شوند، گفت: پل‌های خیابان معالی‌آباد، رهبر ماه، دوستان، دانشکده مهندسی در بلوار زند، دروازه کازرون، انوری، بیست متری سینما سعدی و کوزه‌گری نیز از پل‌هایی هستند که تا پایان امسال مکانیزه می‌شوند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با بیان اینکه پیمانکار برای اصلاح، تعمیر و یا مجهز شدن پل‌های فوق‌الذکر انتخاب شده‌اند و هزینه هر کدام از آنان ۱٫۵ میلیارد تومان است، عنوان کرد: حداقل زمان پیش‌بینی شده برای بهره‌برداری از تجهیز و مکانیزه شدن این پل‌ها یکساله است.

اکنون باید در انتظار نشست و دید که چه زمانی پل های اشاره شده بالا ساخته خواهند شد و یا اینکه غبار زمان گرفته و در بین وعده های بی سرانجام مسوولان محو خواهند شد!

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی شیراز1400 ، تاریخ انتشار 29 خرداد 1394، کد مطلب: 18831: www.shiraz1400.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین