پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۳۷۷
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
مهندس عبدالله حسینی مردی است از جنس تدبیر و امید و با رایحه اعتدال و کوله باری از تجربه و مدیریت،او اهل شهرستان لامرد و دارای سابقه اجرایی در مناصب مختلف در سطح استان فارس و خارج از آن بوده است.
شعارسال: شبکه تحلیل و اطلاع رسانی علامرودشت نیوزبهرام حسن زاده:مهندس عبدالله حسینی مردی است از جنس تدبیر و امید و با رایحه اعتدال و کوله باری از تجربه و مدیریت،او اهل شهرستان لامرد و دارای سابقه اجرایی در مناصب مختلف در سطح استان فارس و خارج از آن بوده است.در کارنامه وی سابقه ی سال ها بخشداری مرکزی لامرد و ۸ سال مدیرکلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت های سازندگی و اصلاحات و همچنین معاونت عمرانی استانداری فارس، سرپرست معاونت زیارتی و مشاور استاندار در امور حقوقی استانداری فارس در دولت دهم و نیز سرپرست استانداری فارس دیده می شود.

مسئولین بخش علامرودشت به منظور عرض تبریک و نیز بیان مشکلات در روز یکشنبه ۳۱ مرداد ماه با حضور در دفتر ایشان از نزدیک با وی ملاقات و دیدار نمودند.

در این دیدار که در فضایی سرشار از صمیمیت صورت گرفت غفاری نماینده عالی دولت در بخش علامرودشت ضمن معرفی مسئولین این بخش در سخنانی انتصاب بجا و شایسته مهندس حسینی را خدمت ایشان تبریک عرض نمود و در ادامه به بیان مسائل و مشکلات بخش علامرودشت از جمله مشکل آب آشامیدنی،راه های مواصلاتی،مشکلات در حوزه ورزش و جوانان،اشتغال جوانان،عدم وجود پارک در دهستان خیرگو،تخصیص اعتبار لازم به منظور اتمام پروژه های نیمه تمام و برخی موارد دیگر پرداخت و از فرماندار شهرستان تقاضا نمود برای برون رفت از این مشکلات همت گمارند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسن رضایی مدیریت محترم حوزه علمیه علامرودشت ضمن تبریک به مهندس حسینی در سخنانی با تاکید بر اشتغال جوانان گفت:متاسفانه جوانان علامرودشتی از مشکل بیکاری رنج می برند و من از شما تقاضا دارم تدابیری را اتخاذ نمایید که مسئله اشتغال جوانان حل شود.

حجت الاسلام رضایی افزود:وقتی جوانی بیکار باشد بدنبال آن آسیب های اجتماعی خواهد آمد و این جوان بیکار در دریای این آسیب ها غرق خواهد شد و اگر جامعه ای جوانانش که زینت آن جامعه هستند گرفتار این آسیب ها شوند باید فاتحه آن جامعه را خواند.

وی افزود:می بایست قدری بیشتر از گذشته به مسائل فرهنگی اهمیت داده شود و آنچه که ما امروز در سطح شهرستان می بینیم زیبنده نیست!

در ادامه علیرضا رفیعی شهردار،سید محمود هاشمی رییس آموزش و پرورش و سید ابوالقاسم هاشمی رییس شورای بخش علامرودشت به ترتیب ضمن تبریک انتصاب شایسته مهندس حسینی به سمت فرماندار شهرستان لامرد،در سخنانی به بیان برخی دیگر از مشکلات علامرودشت پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین احمد باقری نیا امام جمعه محترم بخش علامرودشت نیز انتصاب مهندس حسینی را تبریک گفت و برای ایشان از درگاه خداوند سبحان آرزوی موفقیت نمود.

امام جمعه علامرودشت که قدری با تاخیر وارد جلسه شده بود اظهار داشت:نمیدانم در جلسه چه گذشته اما قطعا توسط مسئولین محترم بخش علامرودشت تمامی مشکلات و کاستی ها بیان شده است و من هم به همه آن ها را تایید میکنم و با شناختی که از مهندس حسینی دارم و توانمندی ایشان امیدوارم این مشکلات روز به روز کم رنگ تر شوند و ان شالله شاهد توسعه و عمران بخش علامرودشت باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین باقری نیا افزود:در بحث ورزش و جوانان علیرغم اینکه منطقه ما از پتانسیل و استعدادهای فراوانی برخوردار است متاسفانه کاستی های فراوانی وجود دارد و به عنوان مثال چندی پیش من برای مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال که با حضور ۲۱ تیم از چهار شهرستان(لار-لامرد-مهر و خنج)به سالن ورزشی شهدا علامرودشت رفتم واقعا این سالن از لحاظ سیستم سرمایشی مشکل داشت و تنها عشق،علاقه و نیروی جوانی باعث می شد بازیکنان به بازی بپردازند.

امام جمعه علامرودشت که همواره یار و یاور جوانان این بخش بوده و به جد پیگیر مسائل و مشکلات این قشر می باشد ادامه داد:امیدواریم تدابیری اتخاذ گردد تا یک زمین چمن فوتبال که آرزوی چندین ساله جوانان عزیز هست و سال هاست وعده هایی هم داده شده است عملیاتی شود.

سپس نوبت به نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد رسید.حرف های مهندس حسینی در دیدار با مسئولین بخش علامرودشت بوی صداقت ، اعتماد ، ایمان و امید می داد و سخنانش از جنس دل بود و به دل می نشست و مشخص بود که با اخلاص کامل پای به فرمانداری لامرد گذاشته و قبول مسئولیت نموده است.

فرماندار جدید و فرهیخته شهرستان لامرد با شناخت کامل و اشراف تمام بر مسائل و مشکلات شهرستان و نگاه ویژه اش به قشر جوان، امید بخش روزهای بهتر و زندگی بهتری برای تمام اقشار مختلف شهرستان لامرد می باشد.

فرماندار جدید شهرستان لامرد ضمن خیرمقدم خدمت مسئولین محترم بخش علامرودشت از همدلی آنان و هدفمند بودن سخنان و دغدغه هایشان تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت:برای من جای جای شهرستان و مردم عزیز و قابل احترام هستند و شک نکنید که آمده ام که خدمت بی منت کنم و به تمامی مشکلاتی که عرض نمودید و از سر دلسوزی هم بود اشراف کامل دارم و واقفم و به جد پیگیری میکنم و به شما نه تنها قول بلکه تعهد می دهم که از جان و دل مایه بگذارم و تلاش کنم که شاهد توسعه و عمران علامرودشت شهیدپرور باشیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت علامرودشت نیوز، تاریخ انتشار: 1 شهریور 1395، کدخبر: - ، www.alamarvdashtnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین