پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۳۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان گفت: 14 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ارگ قدیم بم تخصیص یافته است.

شعار سال: جعفر رودری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانصبح امروز در نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان اظهار داشت: 356.4 میلیارد تومان ابلاغ اعتبارات هزینه‌ای داشتیم که 84 درصد آن تا اکنون تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به پرداخت حقوق‌ها تا پایان دی ماه گفت: اعتبارات تملک دارایی یک هزار میلیارد تومان تاکنون ابلاغی داشتیم که بخش عمده آن ماده 180 بود و عمدتا به شکل اسناد خزانه است.

رودری پیگیری دستگاه‌های اجرایی در مباحث ملی را مورد تاکید قرار داد و افزود: نیازها به موقع از وزارتخانه ارسال شود تا بتواند از اسناد خزانه استفاده کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان عنوان کرد: 244.3 میلیارد تومان از مجموع اعتبارات تملک دارایی در استان کرمان تخصیص داشتیم.

وی از تخصیص 14 میلیارد تومان اعتبار به ارگ قدیم بم خبر داد و تصریح کرد: به واسطه این تزریق بتوان بخش زیادی از اعتبارات برای بازسازی انجام شود.

رودری ابراز داشت: از جمله پروژه‌های بلاتکلیف مانده مجتمع‌های اداری در شهرستان‌های انار، رابر، ریگان، نرماشیر، فاریاب، ارزوئیه با پیگیری‌های صورت گرفته یک میلیارد تومان به هر کدام از آنها اختصاص یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان گفت: با این اعتبار که تا پایان بهمن ماه تخصیص داده می‌شود، فاز اول مجتمع‌های اداری باقیمانده را می‌توان به بهره‌برداری برساند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 7 بهمن 95 ، کد مطلب: 5953100: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
به نظرتون کافیه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
0
ع.ق74
ارگ بم بین تموم جاذبه های تاریخی که تو کتاب درسی ما بود برام یه حس عجیب و غریبی داشت
وقتی زلزله اومد و خراب شد احساس ناراحتی میکردم
انگار به اونجا رفتم قبلا!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین