پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۹۳۴
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست استان اردبیل گفت: با توجه به شدت سرما و برودت هوا و مشکل پرندگان در دانه یابی ضروری است تا حد امکان شهروندان برای پرندگان دانه پاشی کنند.
شعارسال: محمد خداپرست تصریح کرد: با توجه به تداوم بارش برف در اغلب شهرهای استان اردبیل اغلب پرندگان در پیدا کردن غذا دچار مشکل شده و ممکن است به دلیل کمبود تغذیه جان خود را از دست بدهند.

وی افزود: انتظار می‌رود شهروندان با دانه پاشی از حیوانات در سرمای شدید حفاظت کنند و در عین حال در صورت مشاهده حیوانات زخمی، مراتب را به محیط‌زیست استان انعکاس دهند.

مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست استان متذکر شد: در شرایط خاص جوی محیط‌زیست استان خود در مکان‌هایی که احساس نیاز می‌شود از جمله در زیستگاه‌ها نسبت به دانه پاشی اقدام می‌کند.

به گفته خداپرست در حال حاضر ۱۲ پاسگاه محیط‌زیستی نیز در سطح استان فعال هستند که شهروندان می‌توانند پرندگان و حیوانات زخمی را به پاسگاه‌ها تحویل دهند.

وی با اشاره به فعالیت سامانه ۱۵۴۰ جهت دریافت نظرات و پیشنهادات مردم در حوزه محیط‌زیست اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده حیوانات زخمی می‌توانند با این شماره تماس گرفته و نسبت به تحویل حیوانات جهت بازتوانی اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به تداوم بارش برف و کاهش محسوس دمای هوا پناه دهی به حیوانات ضرورت ویژه دارد و لازم است شهروندان در این خصوص با محیط‌زیست همکاری کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1395، کدخبر: 3906018 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین