پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۱۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
سلمان گورنگی ، از راه‌اندازی سایت فروش اینترنتی صنایع دستی خبر داد و اظهار داشت: این سایت در نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در اسفندماه در ارگ کریم خان زند رونمایی می‌شود.
شعارسال: وی با بیان اینکه اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی استان فارس بر فعالیت این سایت نظارت دقیق دارد،گفت: تولیدکنندگان صنایع دستی عضو اتحادیه و فعالان حوزه صنایع دستی می‌توانند محصولات خود را از طریق این سایت به فروش برسانند.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی استان فارس افزود: تمامی محصولات با مهر تائید اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی ارائه می‌شود.

گورنگی با اشاره به اینکه تاکنون تمامی فروش صنایع دستی استان به شیوه سنتی انجام می‌شد، خاطرنشان کرد: عدم بازاریابی مناسب و عدم توجه به نیاز مخاطب از مهم‌ترین مشکلات فروش سنتی صنایع دستی استان فارس است.

وی تصریح کرد: مطالعات درباره بازار، سلیقه‌یابی مخاطب و تولید براساس نیاز مخاطب مواردی است که در سایت فروش اینترنتی صنایع دستی استان به آن توجه شده و امید است که فروش اینترنتی بتواند سبب رونق صنایع دستی استان فارس شود.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی استان فارس بیان کرد: آدرس سایت اینترنتی Shzhandiart.ir است که مخاطبان با همین آدرس در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام هم می‌توانند از کالاهای در معرض فروش مطلع شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1395، کدخبر: 1339845 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
به هیچ جا نمی رسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین