پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۳۱۱
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
رئیس پارلمان روسیه بار دیگر بر آمادگی این کشور برای میزبانی مذاکرات مربوط به حل و فصل مناقشه فلسطین و اسرائیل تاکید کرد.

شعار سال: به نقل از اسپوتنیک، والنتینا ماتوینکو رئیس پارلمان روسیه امروز دوشنبه در سخنانی تاکید کرد: مسکو هنوز آماده است تا میزبانی مذاکرات حل و فصل مناقشه فلسطین و اسرائیل را بر عهده بگیرد.

وی در ادامه تصریخ کرد: روسیه مساله صلح خاورمیانه را یک هدف مشترک برای رهبران منطقه و همین طور جامعه بین المللی در نظر می گیرد.

رئیس پارلمان روسیه افزود: مذاکرات مستقیم بین طرف ها از سوی سایر کشورها نیز حمایت خواهد شد. ما پیش از این آمادگی خود را برای فراهم کردن مقدمات این مذاکرات اعلام کرده ایم. می خواهم بار دیگر بر این پیشنهاد تاکید کنم.

وی اظهار داشت: منطقه خاورمیانه می تواند مشکلات و منازعات داخلی خود را با کمک قدرت های منطقه ای و جهانی حل و فصل کند. نقش سازمان ملل در حل و فصل این منازعات بسیار مهم است.

ماتوینکو گفت: می خواهم به طور قاطعانه به این مساله اشاره کنم که روسیه به دنبال برتری و تسلط بر خاورمیانه نیست. مهمترین هدف ما از سیاست خارجی در منطقه خاورمیانه، دستیابی به توسعه پایدار است.

وی درباره اوضاع سوریه نیز تاکید کرد: روسیه هنوز بر این باور است که درخواست های مطرح شده برای برکناری فوری بشار اسد رئیس جمهور سوریه، غیرقابل قبول است. این مردم سوریه هستند که می توانند درباره آینده این کشور تصمیم گیری کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 9 اسفند 95، کد مطلب: 1340697: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین