پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۷۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: همزمان با سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در هفدهم اسفند ماه عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان به صورت رایگان انجام می‌شود.
شعارسال: معصومه حسنی‌خونسار از طرح عضویت رایگان در سالروز تأسیس کتابخانه‌های عمومی خبر داد و اظهار داشت: با هدف افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی میان شهروندان کرمانشاهی کتابخانه‌های زیرپوشش این مدیریت همزمان با سالروز تأسیس کتابخانه‌های عمومی از متقاضیان و علاقه‌مندان ثبت‌نام رایگان انجام می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: اکنون در استان کرمانشاه 48 هزار و 199 خیر کتابخانه‌ساز و اهداکننده در استان کرمانشاه وجود دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از وجود 20 هزار و 301 خیر کتابخانه‌ساز و اهداکننده کتاب در شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: دو گروه از خیران در امر کتابخانه‌ها مشارکت و حضور دارند و در شهرستان کرمانشاه تعداد 10 نفر از خیران به امر کتابخانه‌سازی، تحویل زمین، ساختمان‌سازی کمک می‌کنند.

حسنی‌خونسار با اشاره به وجود بیش از 100 نفر از خیران اهدا کننده کتاب در کرمانشاه عنوان کرد: خیران اهداکننده، کتابها را به انجمن خیرین اهدا و این انجمن نیز آنها را به کتابخانه‌های مورد نظر تحویل می‌دهند.

وی با اشاره به اجرای طرح «هر کرمانشاهی یک جلد کتاب» مصوبه شورای اداری شهرستان کرمانشاه در خصوص اهدای کتاب به انجمن خیران کتابخانه‌ساز استان گفت: در راستای این شعار استانداری، فرمانداری و سازمان ارشاد اسلامی حدود 35 هزار کتاب اهدا کردن به کتابخانه‌های عمومی، مدارس، زندانهای سطح استان توزیع کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به استقرار تعدادی ایستگاه مطالعه در مسجد جامع، استانداری، بیمارستانها افزود: جایگاه کتابخانه‌های عمومی در رشد و توسعه کتابخوانی بسیار مهم است.

وی منابع کل استان را در سطح استان یک میلیون و 182 هزار و 420 نسخه عنوان کرد: از این تعداد 399 هزار و 173 نسخه متعلق به شهرستان کرمانشاه است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1395، کدخبر: 1342958 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
ان شاالله که مردم رو اندکی به سمت مطالعه تشویق کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین