پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۳۱۷
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۱
فرانسوا اولاند، رئیس جمهور در حال کناره‌گیری فرانسه در مصاحبه‌ای با خبرنگاران رسانه‌های اروپایی که دوشنبه منتشر شد، گفت: "وظیفه نهایی" من این است که جلوی پیروزی مارین لوپن، کاندیدای ریاست جمهوری راست‌گرایان افراطی را در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری میلادی بگیرم.

شعار سال: اولاند در این مصاحبه که با خبرنگاران رسانه‌های لوموند، لا استامپا، گاردین، لا ونگاردیا، زود دویچه زایتونگ و گازتا ویبورژا گفت: وظیفه نهایی من این است که اطمینان حاصل کنم فرانسه تحت سیطره یک چنین برنامه و دستور کاری قرار نگیرد و بار این مسئولیت سنگین بر دوش فرانسه قرار نگیرد.

وی تصریح کرد: این اجتناب ناپذیر است که اتحادیه اروپا کشورهایی داشته باشد که با سرعتهای مختلف پیشرفت کنند و دلیلی برای زیرسوال بردن نقش دونالد تاسک به عنوان رئیس شورای اروپا ندارد.

اولاند ادامه داد: اشتیاقی که بازارهای مالی بعد از انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا نشان دادند زودهنگام بود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 16 اسفند 1395، کد مطلب: 643486:www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین